Всі теми

11 Червня 2020

Як забезпечуватимуть дітей з ООП допоміжними засобами навчання – обговорення порядку

Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення порядок забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах та установах освіти.

Документ опублікували на сайті МОН.

Допоміжні засоби для навчання осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних (спеціальних) групах/класах, зазначаються у індивідуальній програмі розвитку, яка складається на підставі висновку інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини”, – визначає проєкт порядку.

Пропонується, щоб типовий перелік допоміжних засобів затверджувало МОН.

Також проєкт пропонує надати можливість керівникам закладів/установ надавати додаткові засоби в тимчасове користування батькам (законним представникам) дітей з ООП. Це пропонується робити на підставі Акту приймання-передачі в тимчасове користування матеріальних цінностей.

Детальніше дивіться у документі нижче:

proyekt KMU pro poryadok zabezpechennya dopomizhnymy zasobamy osib z osoblyvymy potrebamy

Завантажити документ

Зауваження та пропозиції можна надсилати до 26 червня за адресами: проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135 або на [email protected].

Нагадаємо, що ми збираємо запитання про розвиток навчальних і соціальних навичок у дітей з ООП під час канікул. Відповіді на них даватимуть експерти під час трансляцій на нашій fb-сторінці. Поставити запитання можна тут.

Фото: автор – serrnovik, Depositphotos

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.