асистентів учителів, учителів-предметників, класних керівників інклюзивних класів (ефективно побудувати взаємодію з учнями з особливими освітніми потребами в умовах дистанційного навчання);
психологів, соціальних працівників, працівників ІРЦ (фахово розібратися з питаннями психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП за умов дистанційного навчання);
представників адміністрацій закладів освіти (належно організувати дистанційну роботу з учнями з ООП з ефективним залученням усіх учасників освітнього процесу).
Про що курс:
Налаштування робочого місця учня з ООП;
Створення недискримінаційних завдань;
Вибір ефективних стратегій роботи з різними категоріями учнів з ООП;
Вибір ефективних методів роботи для різних нозологічних особливостей;
Налаштування спеціальних можливостей;
Використання спеціальних програм та вебресурсів;
Взаємодія з батьками та побудова успішної комунікації;
Профілактика емоційного вигорання та освітній менеджмент.
Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.
Обговорення