Організувати навчання онлайн і користуватися будівельним фондом тих закладів, які вціліли, – основні рекомендації для освітян на деокупованих територіях.
Відповідну інструкцію на своєму сайті опублікувало МОН.
У міністерстві пропонують такий порядок дій:
- визначити основні потреби галузі освіти для поновлення навчання дітей, що проживають у звільнених населених пунктах;
- з’ясувати місце перебування учнів, педагогічних та інших працівників ЗЗСО, встановити зв’язок із батьками дітей, які перебувати на ТТО;
- сформувати списки учнів, що перебувають на території громади, і скласти перелік їхніх першочергових потреб;
- сформувати безпечне освітнє середовище і провести роз’яснювальну роботу про ризики з учнями й батьками;
- інвентаризувати матеріально-технічну базу закладів освіти (створити такі робочі групи: з інвентаризації матеріальних цінностей, з технічного обстеження будівель і споруд, з обстеження захисних споруд та укриттів на відстані не більше ніж 100 м від будівлі);
- організувати повернення евакуйованого майна закладів освіти;
- з метою уточнення обсягів освітньої субвенції внести зміни (за потреби) до Інформаційної системи управління освітою щодо контингенту учнів (вихованців) та педагогічних працівників закладів освіти після деокупації;
- зважати на безпекову ситуацію й керуватися рішеннями військової адміністрації.
У МОН наголошують: “На звільнених територіях з міркувань безпеки всіх учасників освітнього процесу рекомендовано здійснювати навчання в онлайн-режимі“.
Якщо приміщення закладу освіти зруйновано, потрібно користуватися фондом тих закладів, де будівлі не пошкоджені.
Алгоритм також містить покрокові інструкції для
- органів управління у сфері освіти в умовах деокупації,
- керівника органу управління у сфері освіти в умовах деокупації,
- керівника закладу освіти в умовах деокупації.
Читайте також: “Зруйновані школи і затримані виплати вчителям: Шкарлет розповів про освіту Херсонщини”.
Слава Україні!
Героям Слава!
Переможемо!
Зображення: Міністерство освіти і науки України
Обговорення