5 787
0
Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення порядок забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах та установах освіти.
Документ опублікували на сайті МОН.
“Допоміжні засоби для навчання осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних (спеціальних) групах/класах, зазначаються у індивідуальній програмі розвитку, яка складається на підставі висновку інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини”, – визначає проєкт порядку.
Пропонується, щоб типовий перелік допоміжних засобів затверджувало МОН.
Також проєкт пропонує надати можливість керівникам закладів/установ надавати додаткові засоби в тимчасове користування батькам (законним представникам) дітей з ООП. Це пропонується робити на підставі Акту приймання-передачі в тимчасове користування матеріальних цінностей.
Детальніше дивіться у документі нижче:
proyekt KMU pro poryadok zabezpechennya dopomizhnymy zasobamy osib z osoblyvymy potrebamyЗауваження та пропозиції можна надсилати до 26 червня за адресами: проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135 або на [email protected].
Нагадаємо, що ми збираємо запитання про розвиток навчальних і соціальних навичок у дітей з ООП під час канікул. Відповіді на них даватимуть експерти під час трансляцій на нашій fb-сторінці. Поставити запитання можна тут.
Фото: автор – serrnovik, Depositphotos
Обговорення