Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

Інна Дьоміна

Природничі науки не для всіх? Чому в учнів і учениць згасає інтерес до природничих дисциплін і як цьому зарадити

Інна Дьоміна

“Не існує такого феномену, як немотивований учень”: цінні думки про дитячу мотивацію до навчання

Інна Дьоміна

“Ми живемо в часи, коли, попри бурхливий розвиток ШІ, зростає роль Вчителя”: думки про важливість педагогіки турботи

Інна Дьоміна

Досвід “чартерних шкіл” у США: синергія громади, держави, бізнесу й активних освітян

Інна Дьоміна

Школа, дружня до Людини: створити навчальний простір, де дітям, учителям і батькам буде безпечно й комфортно

Інна Дьоміна

Онлайн не для “галочки”: кілька дієвих порад

Інна Дьоміна

Суб’єктивний чек-ліст, коли професія вчителя точно не твоє

Інна Дьоміна

Кілька років Україна без олімпіад. Куди дітися талановитим дітям?

Інна Дьоміна

Як змінити методи й підходи до навчання в реаліях пандемії: 9 порад

Інна Дьоміна

Рік свідомості, або Чому свідома педагогічна спільнота – рушійна сила в боротьбі за безпечну освіту

Інна Дьоміна

Правда в очі: навчання – це зусилля, а за кілька занять не стати лідером і не опанувати критичне мислення

Інна Дьоміна

Школа – не про стіни, а про цінності. Зі щоденника вчителя на дистанційному навчанні