19 Липня 2018

Після подання заяв до вишу через е-кабінет треба звертати увагу на їхній статус

Кожна подана електронна заява до вишу має певний статус – він змінюється після її обробки приймальними комісіями. Вступникам слід відслідковувати статус своїх заяв.

На цьому наголосила директор ДП “Інфоресурс” Оксана Бєлік, повідомляють на сайті МОН.

“Зараз потрібно звернути особливу увагу на статус “Потребує уточнення вступником”. Він означає, що виш прийняв заяву до розгляду, але є дані, які треба уточнити. Що це саме за дані – вказує сам університет. Це можуть бути неправильно завантажені скан-копії документів, неповна контактна інформація тощо”, – зазначила Оксана Бєлік.

У системі зареєстровано 9 тисяч заяв, які потребують уточнення. Таким вступникам потрібно звернутися до закладу, що виявив неточності, й надати необхідну інформацію. Всі контакти приймальних комісій є в електронних кабінетах, у конкурсних пропозиціях.

Натомість, після 1 серпня, коли відбудеться розподіл місць держзамовлення, вступникам треба буде звернути увагу на інші статуси.

Відтак, статус “Рекомендовано до зарахування” з’явиться в тих вступників, які пройдуть конкурсний відбір та отримають рекомендації до зарахування. В такому разі вступнику потрібно буде до 18-ї години 6 серпня подати оригінали документів до приймальної комісії вишу.

Після цього статус заяви має змінитись на “Включено до наказу” – тобто вступника зараховано на навчання до закладу вищої освіти. Якщо цього не сталось, йому потрібно звернутися до приймальної комісії.

Нагадаємо, що виші можуть корегувати неправильний бал атестата.

А також МОН розповіло про вступ до закладів профосвіти та найпопулярніші професії.

Фото: МОН


Обговорення