20 Вересня 2017

Реформа освіти передбачає систему позитивного оцінювання, а не покарання – радниця міністра

МОН розробляє нову систему оцінок, яка підійде для компетентнісного підходу.

Про це заявила радниця міністра освіти Оксана Макаренко в ефірі Чорноморської телерадіокомпанії.

За словами Макаренко, найперше, що змінює реформа освіти – це ставлення до процесу оцінювання.

“Він уже не є такою владою вчителя, якою вона карає дитину. У нас уся радянська педагогіка - на тому, що тобі червоною ручкою треба покреслити помилки. І це привчає не помилятися, але дуже боятися помилки”, – зазначила заступниця міністра.

За її словами, це призводить до того, що дитина лякається, а під час цього вона не може думати та навчатися.

“Тому педагогіка партнерства і система позитивного оцінювання дуже важливі. Тобто ти вказуєш дитині на те, що в неї добре виходить. Це вже втілюється в школах. Згідно з цією реформою, абсолютно кожна дитина є талановитою. Раніше ділили: оцей – розумний, а цей – дурний. Це міряли тільки за одним типом інтелекту - науковим. А в людини може бути багато талантів, і її треба в різний спосіб навчати”.

Також Оксана Макаренко зазначила, що результати оцінювання учня – це конфеденційна інформація, яка може бути доступна лише вчителю, дитині та її батькам.

“Нова Українська Школа”

Фото: автор – AllaSerebrina, Depositphotos


Обговорення