426
0
Міністерство освіти і науки затвердило Типову програму підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо різних типів організації освітньої діяльності у сфері дошкільної освіти.
У пояснювальній записці до наказу йдеться про необхідність подолати та відновити освітні втрати і розриви. В основу програми закладена аналітика міжнародного досвіду, а також враховано український досвід організації дошкільної освіти. Цей досвід набутий у межах проекту “Покращення доступу до дошкільної освіти в умовах надзвичайних ситуацій та раннього відновлення в Україні”, за підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини, урядом Іспанії та ЮНІСЕФ.
Програма передбачає проведення практичної підготовки педпрацівників до реалізації ефективних моделей діяльності закладу дошкільної освіти.
Розробниками проєкту виступили ВГО “Асоціація працівників дошкільної освіти”. Автори документу – виконавчий директор з науково-методичної роботи ВГО Ольга Косенчук та експерт ВГО Наталія Тарнавська. Як зазначають розробники, в умовах кризи нагальною стоїть проблема надолуження освітніх втрат та напрацювання єдиного підходу в освітній діяльності.
Саме для цього проводитимуться семінари та тренінги з підвищення кваліфікації. Таким чином автори проєкту намагаються досягти наступних цілей:
На засвоєння програми розробники відводять 30 годин.
Також у на сайті Міносвіти можна ознайомитись зі змістом програми, затвердженої наказом МОН №45 від 15 січня 2025 року.
Як повідомляв раніше медіаресурс “Нова українська школа”, у червні 2024 року Міносвіти затвердив Типову програму підвищення кваліфікації для фахівців центрів професійного розвитку педагогічних працівників.
Автор фото: Сергій Горбачов
Обговорення