Теми статті: англійська мова, батькам, вчителям, ЗНО, учням
3 Грудня 2018
Дев’ятнадцята стаття серії
Лист на ЗНО з іноземної мови – одна з наскладніших частин, адже вимагає продуктивного вміння – письма, до якого багато дітей не приступають, залишаючи сторінку порожньою.
Ось деякі поради:
Критерій | Поради |
a. Змістове наповнення (а1, а2, а3) |
|
b. Структура тексту та зв’язність (b1 - логіка та b2 - стиль) |
|
c. Використання лексики |
“You will be thrilled to visit the history museum in my city which is the only one in Ukraine where you can see ancient jewelry of Volyn region, also you may be interested to go to our local pub where are the best in the country traditional dishes - you will, without any doubt, like them”. |
d. Використання граматики |
|
Приклад оцінювання твору ЗНО (суто авторська оцінка та авторський твір, не має відношення до УЦОЯО):
Данііл Озерний, член Українського відділення Міжнародної асоціації викладачів англійської мови як іноземної, кваліфікований TKT Cambridge ESOL, Міжнародної спільноти лінгвістики англійської мови
Ольга Сєростанова, вчителька англійської мови, британської та американської літератури, ділової англійської мови, країнознавства США та Великобританії, вчителька-методистка, сертифікована перевіряюча ЗНО з англійської мови, учасниця Українського відділення Міжнародної асоціації викладачів англійської мови як іноземної, кваліфікована TKT Cambridge ESOL
Читайте інші статті цієї серії:
Стаття 1. Як це – сучасно викладати іноземні мови
Стаття 2. Як мотивувати учнівство до вивчення іноземних мов
Стаття 3. Мовний pick up. Чи можна вивчити мову без граматики
Стаття 4. Чи всі мовні помилки потрібно виправляти
Стаття 5. Рідна та друга мови – чи по-різному ми їх вивчаємо
Стаття 6: Що формує ставлення учнівства до вивчення мови
Стаття 7. Як зрозуміти, чого потребує учнівство
Стаття 8. Багато методів навчання іноземних мов – комбінуйте їх!
Cтаття 9. Як практикувати те, що вивчено іноземною мовою
Стаття 10. Сучасне викладання іноземних мов. Оцінюємо все по-різному (Частина 1)
Стаття 11. Сучасне викладання іноземних мов. Оцінюємо все по-різному (Частина 2)
Стаття 12. Визначення мети як елемент вивчення іноземної мови
Стаття 13. Сучасне викладання іноземних мов. План уроку
Стаття 14. Сучасне викладання іноземних мов. Що робити з підручником
Стаття 15. Сучасне викладання іноземних мов. Як потрібно говорити вчителю
Стаття 16. Сучасне викладання іноземних мов. Як вказати на помилку
Стаття 17. Сучасне викладання іноземних мов. Що таке feedback та як його давати
Стаття 18. Сучасне викладання іноземних мов. Наука на уроці
Стаття 20. Британська vs Американська та деякі рекомендації
Фото: автор – Wavebreakmedia, Depositphotos
Обговорення