Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

Цікаве читання в НУШ: урок від фіналістки Global Teacher Prize Ukraine

Олена Гальвіцька, учителька початкових класів 24-ї школи у Львові, цього року ввійшла до фіналу премії Global Teacher Prize Ukraine. Проєкт “Дружня школа” попросив пані Олену розповісти, що, на її думку, допоможе зацікавити дітей читанням.

Пані Олена запропонувала урок-вікторину. Хоча вперше вона провела його сім років тому, досі час від часу проводить подібні. Тоді все почалося з учня, який захоплено розповів про книжку, яку нещодавно прочитав, і тим самим зацікавив інших дітей.

Так виникла ідея перевірити, наскільки уважно діти читають одну і ту саму книжку.

Етапи підготовки:

  1. Клас читає. Шукає книжку в інтернеті, бібліотеці, купує кілька примірників чи ділитися одне з одним.
  2. Поділ на дві команди та журі. Діти самі обирають суддів (у класі пані Олени їх було п’ятеро). Вони готують конкурси, аркуші з балами (від 1 до 5) та обирають учня чи ученицю, яка/який фіксуватиме оцінки. Команди придумують назви.
  3. Вибір капітанів команд та підготовка запитань до суперників. Кожна команда працює самостійно.
  4. Гості. Учні пані Олени запросили шкільну бібліотекарку, яка наприкінці уроку нагородила дітей закладками до книжок.

Вікторина:

  1. Команди по черзі ставлять одне одному запитання щодо книжки, а журі оцінює. У пані Олени цей етап тривав 35 хвилин.
  2. Завдання від журі: найкращий портрет головного героя з зав’язаними очима.
  3. Конкурс капітанів: вони мають назвати якомога більше прикметників, які б стосувалися головного героя.
  4. Пантоміма. Члени команди зображають героїв книги, а суперники мають вгадати, хто це такий/така.
  5. Мінісценка. За кілька хвилин команди повинні обговорити і представити інсценізацію улюбленого епізоду книжки.
  6. Підсумки. У класі пані Олени їх зробила бібліотекарка: подякувала за свято, похвалила за активність та творчість, сказала, що перемогла дружба.

Надія Швадчак, “Нова українська школа”

Титульне фото: автор – yanlev, Depositphotos

Цей матеріал був створений за фінансової підтримки Європейського Союзу та Міністерства закордонних справ Фінляндії. Висловлені в цьому матеріалі думки жодним чином не відображають офіційний погляд Європейського Союзу чи Міністерства закордонних справ Фінляндії.

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber

Матеріали за темою

Обговорення