Міністерство освіти і науки розширило перелік спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку, які можуть закуповувати для навчання дітей з особливими освітніми потребами.
Про це повідомили на сайті МОН.
Перелік доповнено такими засобами:
- ЗD-принтер та ЗD-сканер для створення наочних посібників для дітей з особливими освітніми потребами;
- комплект обладнання для лінгафонного класу для забезпечення якісного двостороннього голосового зв’язку;
- інтерактивна LCD- або LED-панель, зокрема – для корекційно-розвиткових занять і психологічного та емоційного розвантаження;
- мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом та інтерактивними функціями (за необхідності – з маркерною дошкою або екраном) для збільшення візуальної інформації.
Також з-поміж спеціального обладнання може бути:
- зовнішня комп’ютерна кнопка, як альтернатива вбудованій кнопці комп’ютерного джойстика для дітей з тяжкими порушеннями моторики рук;
- комп’ютерний ролер, як альтернатива комп’ютерній мишці для осіб з порушеннями рухових функцій;
- клавіатура адаптована, з великими кнопками, для використання під час навчання осіб з порушеннями опорно-рухового апарату;
- мобільний комунікатор – мобільний пристрій для альтернативної та додаткової комунікації;
- комунікатор – пристрій для альтернативної та додаткової комунікації.
Ці засоби можуть закуповувати для інклюзивних класів і груп, спеціальних шкіл та навчально-реабілітаційних центрів.
Докладніше про зміни можна переглянути в документі нижче:
5fc4be5fcce52219046222
Завантажити документ
Проходьте також “Організація інклюзивного навчання. Тест на звання знавця”
Фото: автор – Syda_Productions, Depositphotos
Обговорення