Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

17 Травня 2021

Найбільшою проблемою дистанційного навчання називають технічне забезпечення – опитування

Майже 80% респондентів із Вінницької, Дніпропетровської, Херсонської, Чернігівської, Чернівецької областей вважають найбільшою проблемою в організації дистанційного навчання в школах брак технічного забезпечення учнів та вчителів.

Про це повідомила завідувачка Центру соціальних експертиз при Інституті соціології НАН України Гульбаршин Чепурко, презентуючи результати дослідження “Доступ до освіти під час обмежень COVID-19”, пишуть на Укрінформ.

Серед проблем дистанційного навчання:

  • 78% заявили, що в багатьох учнів обмежений доступ до комп’ютерів (у сім’ї можуть бути двоє-троє школярів і батьки, які працюють дистанційно);
  • 63% респондентів назвали проблемою брак в учнів сучасних мобільних пристроїв;
  • 55% скаржаться на брак інтернет-зв’язку;
  • 32% опитаних вказали на ненормований робочий день учителів.

Чепурко додала, що кожен п’ятий опитаний сказав про брак у вчителів сучасних мобільних пристроїв.

Дослідження проводили протягом січня-лютого 2021 року в 5 областях: Вінницька, Дніпропетровська, Херсонська, Чернігівська, Чернівецька.  В опитуванні взяли участь 150 людей переважно, посадові особи територіальних громад та місцевих управлінь освіти.

Читайте також, наскільки українці задоволені дистанційним навчанням.

А ще про незвичні запитання щодо дистанційного навчання – відповіді вчителів і законодавства.

Фото: автор – racorn, Depositphotos


Обговорення