1 325
0
У відкритому доступі з’явився 29 випуск “PISA-2018. Україна у центрі уваги”, який присвячений дослідженню обізнаності 15-річних підлітків із різними прийомами роботи з текстом.
Про це повідомив Український центр оцінювання якості освіти.
Ознайомитися з даними дослідження можна нижче або за посиланням.
Згідно з результатами дослідження, 15-річні підлітки вважають найбільш ефективними прийомами для розуміння й запам’ятовування тексту:
Водночас 33% підлітків уважають найбільш беззмістовним заняттям для запам’ятовувавння тексту – прочитання його вголос комусь іншому.
Як стверджують дослідники, середнє значення індексу знання прийомів роботи для розуміння та запам’ятовування тексту в Україні близьке до середнього по країнах ОЕСР.
Водночас в Україні значення індексу знання прийомів роботи для написання стислого переказу тексту нижче, ніж у інших державах, які взяли участь в опитуванні.
Дослідники також зазначили, що думка кожного третього учня в Україні щодо корисності тих чи тих прийомів для написання стислого переказу тексту сходиться з висновками експертів і відповідає середнім результатам в інших державах.
В Україні вищий рівень обізнаності з прийомами роботи з текстами для розуміння, запам’ятовування та написання стислого переказу мають:
Принагідно зауважимо, що згідно з даними PISA-2018, чим вищий рівень обізнаності з прийомами роботи для розуміння, запам’ятовування та написання стислого переказу тексту мають учні, то вищі в них результати з читання.
PISA-2018_UKRinFocus_-29_SeptemberНагадаємо, що восени 2022 року Україна успішно провела основний етап міжнародного дослідження якості освіти PISA. Оприлюднення національного та міжнародного звітів за результатами цього циклу дослідження відбудеться 5 грудня 2023 року.
Читайте також: “Розвиток креативного мислення в школах: способи впровадження та основні проблеми – дослідження PISA”.
Титульне фото –УЦОЯО; інфографіка в тексті – PISA-2018.
Обговорення