Напишіть нам

Всі теми

181 урок із різних предметів від EdCamp-учителів

Уже два місяці ГО “Едкемп Україна” та вчительство цієї спільноти проводять уроки з різних предметів для учнівства з 1-го до 11-го класу. “Нова українська школа” зібрала ці уроки в добірку.

Навчання триває, тож більше відео ви можете знайти на ютуб-каналі ЕдКемпу.

ДЛЯ ВСІХ

Фото: автор – monkeybusiness, Depositphotos

Українська мова

1. Лексикологія. Синоніми. Антоніми. Омоніми. Пароніми

2. Мʼякий знак

3. Написання слів з подвійною літерою

4. Фразеологія, морфологія і синтаксис

5. Нейтральна та емоційно забарвлена лексика

Навчимося розрізняти нейтральну та емоційно забарвлену лексику. Розглянемо лексичні помилки в мові, вчитимемося уникати їх. А також будемо разом з’ясовувати значення слів та розширювати словниковий запас

6. Групи слів за емоційним забарвленням, типові лексичні помилки

7. Вчимося розрізняти іменники чоловічого, жіночого, середнього і спільного роду у висловлюваннях

8. Спрощення в групах приголосних

З’ясуємо, коли спрощення в групах приголосних потрібно позначати на письмі, а коли – ні. Виконаємо тестові завдання на закріплення правила та для запам’ятовування винятків.

9. Спрощення в групах приголосних

10. Лексичні помилки

11. Лексичні помилки. Частина 2

Продовжуємо говорити про лексику української мови. Редагуватимемо речення з лексичними помилками та дізнаємося ще більше цікавого про українську мову.

12. Число іменників

Відпрацюємо навички змінювати іменники за числами, ознайомимося з іменниками, які мають форму тільки однини або множини. Також на уроці будуть мовні загадки й цікаві вправи, тож відпочинемо в навчанні.

13. Правопис префіксів

14. Правопис префіксів. Частина 2

15. Фразеологізми

16. Фразеологізми. Частина 2

На занятті аналізуватимемо фразеологізми, вчитимемося вирізняти їх у мові та розкривати їхні значення.

19. Слова іншомовного походження: правопис “и”, “і”, “ї” та подвоєння

20. Слова іншомовного походження: мʼякий знак і апостроф

Опановуємо орфографію. Попрацюємо зі словами іншомовного походження: розглянемо випадки вживання м’якого знака та апострофа.

21. Правопис літер, що позначають ненаголошені голосні “е”, “и”, “о”

Попрацюємо над правописом літер, що позначають ненаголошені голосні “е”, “и”, “о”. Виконаємо тестові завдання й обов’язково пошукаємо вивчену орфограму в цитатах відомих науковців/-иць та письменників/-иць.

22. Орфографія складних слів

Розглянемо теорію, закріпимо її практичними завданнями. Сконцентруємося на правилах правопису складних іменників.

23. Правопис складних прикметників

24. Правопис великої літери та лапок у власних назвах

Закріпимо теорію практикою: “пограємось” із тестами, пошукаємо власні назви в цитатах відомих людей.

25. Правопис НЕ з різними частинами мови

Повторимо правопис НЕ з різними частинами мови, актуалізуємо знання з морфології, пошукаємо орфограму в текстах українських поетів та поеток, письменників і письменниць.

26. Повторення орфографії

Зосередимося на основних випадках чергування У - В, І - Й. Спробуємо застосувати теорію на практиці: попрацюємо з тестами, цитатами.

27. Правопис закінчень іменників ІІ відміни родового відмінка однини

Продовжуємо повторювати правопис, враховуючи зміни й нововведення 2019 року. Пригадаємо морфологію, зокрема особливу увагу зосередимо на правописі закінчень іменників ІІ відміни родового відмінка однини. Традиційно пошукаємо орфограму в текстах художньої літератури та засобів масової інформації.

ПОЧАТКОВА ШКОЛА

Фото: автор – IgorVetushko, Depositphotos

Соціально-емоційне та етичне навчання (СЕЕН), 1–2 класи

28. Вступ. Знайомство

Що я відчуваю? Що таке “емоція”? Розберемося, для чого нам емоції. Що я відчуваю, коли мене обіймають, про щось запитують, беруть за руку..?

29. Чи маю я боятися своїх емоцій?

Чому важливо розуміти те, що я відчуваю?

30. Доброта

Що таке доброта? Познайомимо учнівство з поняттям “доброта”; обговоримо, для чого нам доброта і співпереживання. Що я відчуваю, коли роблю добрі вчинки?

31. Класні домовленості

Для чого нам домовленості? Класні домовленості – що це? Що я відчуваю, коли мої однокласники / однокласниці не виконують домовленостей?

32. Практикуємо доброту

Поговоримо про способи опанування прояву доброти, а також будемо вчитися застосовувати своє розуміння доброти до тих, хто мене оточує.

33. Доброта як внутрішня якість

Будемо вивчати добро в контексті зовнішніх дій та внутрішніх намірів і мотивів; навчимося розрізняти справжню (внутрішню, щиру) та вдавану доброту; сформулюємо власне визначення доброти.

34. Доброта і взаємозалежність

Навчимося розпізнавати повсякденні прояви доброти; дізнаємося про взаємозалежність як рису нашої спільної реальності; довідаємося, що потрібні нам речі й події є результатом дій безкінечної кількості інших людей.

Соціально-емоційне та етичне навчання (СЕЕН), 3–4 класи

35. Що таке доброта

Познайомимося із СЕЕН через обговорення того, що таке доброта і для чого вона нам, чому варто виявляти доброту до інших; створимо власний малюнок доброти, який зможемо надалі використовувати як ресурс (зошит, олівці, фломастери чи просто ручка будуть доречними).

36. Спільні домовленості

Поговоримо про практичні прояви нашої потреби в доброті; сформулюємо домовленості, які допоможуть створити атмосферу добра й турботи в групі.

37. Практикуємо доброту

Опануємо разом конкретні способи прояву доброти.

38. Доброта як внутрішня якість

Вчитимемося розрізняти справжню (внутрішню, щиру) та вдавану доброту.

39. Доброта і взаємозалежність

Будемо вчитися розпізнавати доброту й познайомимося із взаємозалежністю.

40. Вивчаємо самовідчуття

Складемо список слів, що описують різні самовідчуття; вчитимемося дослухатися до зовнішніх чуттів; опановуватимемо інструменти, покликані миттєво повернути відчуття рівноваги.

Математика, 1–4 класи

41. Про цифри та числа

Подорож весняним лісом, де дітлахів очікують захопливі завдання та відкриття.

42. Арифметичні дії. Космічна подорож

43. Геометричні фігури. Казкова подорож

44. Геометричні тіла. Веселкова подорож

Надолужимо математику, дослідимо навколишній світ та вивчимо геометричні тіла.

45. Вирази. Рівності та нерівності. Морська подорож

Дослідимо математичні вирази, рівності та нерівності, вправлятимемось у обчисленнях, подорожуючи морем. Поглибимо математичні знання та вміння.

46. Смачна математика. Частини

Будемо все ділити на частини й ділитися математичними знаннями. А ще – рахувати, обчислювати та грати в математичні ігри.

47. Чи потрібна математика у швейній справі

Будемо вивчати математику в швейному ательє, обчислювати вирази та розв’язувати сюжетні задачі.

48. Чи потрібна математика на кухні

Вивчатимемо математику на кухні ресторану. Будемо обчислювати та розв’язувати сюжетні задачі.

49. Чи потрібна математика на автотранспортному підприємстві

50. Чи потрібна математика в супермаркеті

51. Чи потрібна математика для вирощування рослин

52. Математика в аптеці

Розв’язуючи задачі та виконуючи цікаві завдання, дослідимо, чи потрібна математика в професії фармацевта.

Англійська розмовна, 1–2 класи

53. Назви тварин

В ігровій формі повторюємо назви тварин; рахуємо, називаємо їхні помешкання та описуємо за зразком.

54. My pet

В ігровій формі говоримо про домашнього улюбленця; повторюємо вивчені мовленнєві зразки.

55. Animals I like and take care of

Створюємо іграшкову тваринку; граємося, описуючи за зразком.

56. In the Playground

Вивчаємо лексику з теми “На ігровому майданчику”. Вчимо римівку до Великодня.

57. Let’s read

Опановуємо елементарне читання; вчимося розповідати прочитану казку.

58. We are playing now

Продовжуємо удосконалювати мовленнєву компетеність із теми “На ігровому майданчику”, використовуючи активну лексику в теперішньому тривалому часі; виконуємо навчально-розважальні завдання до Великодня.

59. It is fun to play

Рахуємо, повторюємо абетку, вивчаємо нові слова. Говоримо про розваги; вчимося та граємо англійською.

60. I am playing in the park

Розповідаємо, що роблять друзі на ігровому майданчику; вчимося вести діалог, описуючи дії, які відбуваються в цей момент.

61. My playground

Створюємо лепбук “My Playground” та говоримо про улюблені активності на ігровому майданчику.

62. Children like games

Вчимо назви улюблених дитячих ігор у різних країнах; танцюємо та співаємо, описуючи малюнки.

63. In the world of active games

Опановуємо елементарне читання; вчимося розповідати прочитану казку.

Англійська розмовна, 3–4 класи

65. Weather and clothes

Повторимо різновиди погоди та одягу; обговоримо, як погода впливає на вибір одягу.

66. Let’s play: Guess the animal

Повторюємо вивчене; розгадуємо та складаємо власні загадки про тварин за взірцем.

67. Reading Hour

68. Free Time: My weekend

Опановуємо нові лексичні одиниці для ведення розмови про вихідний день. Повторюємо вживання дієслова to be в минулому часі.

69. Free Time: Festivals

Опановуємо розмовні структури та говоримо про наш вільний час; повторюємо вживання дієслова to be в минулому часі.

70. Free Time: Our hobbies

Говоримо про свої вподобання та улюблені заняття на дозвіллі; вчимося писати коротке повідомлення з теми.

71. Weather and clothes

72. My favourite season

Вчимося вести діалог про улюблену пору року; вдосконалюємо навички використання вивченої лексики.

73. Going out

Описуємо проведення вільного часу на свіжому повітрі. Розвиваємо навички говоріння та сприймання на слух.

75. Reading Hour

Удосконалюємо навички читання з теми “Розваги”; обговорюємо прочитане.

76. Let’s play

Активізуємо навички говоріння та розуміння на слух вивченого.

Інформатика, 1–4 класи

77. Проєкт “Мисливці за привидами”

“Я найстрашніший у світі привид…” – пам’ятаєте, як Карлсон полював на розбійників на даху будинку? А що, якщо тепер ми пополюємо на привидів? І вони зовсім не страшні, а навіть веселі. Долучайтеся!

78. Проєкт “ЧатБот”

Вчимося програмувати власного робота-співрозмовника!

79. Малювання в SCRATCH

Створення власного графічного редактора, майже Photoshop.

Ти навчишся:

  • додавати розширення Олівець у SCRATCH;
  • використовувати оповіщення для керування спрайтами в SCRATCH;
  • пригадаєш, як реагувати на події мишки у SCRATCH.

80. Проєкт-гра “Перегони човнів”

Гра, в якій гравець або гравчиня використовуватиме мишу, щоби провести човен до острова, оминаючи перешкоди. Навчимося застосовувати оператори для порівняння чисел у SCRATCH, створювати код для визначення того, чи торкається спрайт якогось кольору в SCRATCH, використовувати змінну для відстеження часу в SCRATCH.

84. Проєкт “Акваріум”

Цикли. Логічні умови. Знайомимось із поняттям “клон” та вчимося застосовувати його можливості на практиці.

85. Проєкт “Піксель-арт”

Координати в SCRATCH. Створення малюнка за координатами.

86. Проєкт “Світлофор. Годинник”

Цикли, повторення та робота з олівцем.

87. Проєкт “Пінг-понг”

Створення класичної версії комп’ютерної гри пінг-понг.

Уроки громадянина, 1–4 класи

88. Хто такий громадянин

Учасники й учасниці занять курсу будуть допомагати лісовим звірам – головним героям занять – побудувати власну лісову державу. На простих і цікавих прикладах діти ознайомляться з поняттями громадянства, держави, гілок влади, виборів, прав людини, доброчесності, корупції, навчаться розрізняти правдиву й неправдиву інформацію в медіа.

На першому занятті “Хто такий громадянин/-ка?” дівчата і хлопчики ознайомляться з тим, хто такі українські громадяни. Справжні помічники – лісові звірі – допоможуть дітям краще розібратися з тим, яким чи якою є свідомий / свідома громадянин/-ка.

89. Що таке держава

Дізнаємося про те, що таке держава. Поговоримо про те, як зрозуміти, що це таке і які її ознаки. А також допоможемо нашим лісовим друзям подбати про свою лісову державу. Домашнє завдання: Намалювати Прапор і Герб країни Щастиляндії. Розробити гроші добрики.

90. Правила

Поговоримо про правила, дізнаємося, навіщо нам вони та чому важливо їх дотримуватися.

91. Права

Що таке права й чим вони відрізняються від обов’язків? Чи можуть права існувати окремо, без обов’язків? Якими вони бувають? Будемо дізнаватися разом із лісовими друзями.

92. Парламент

Ми дізнаємось, хто в державі ухвалює закони, хто допомагає їх виконувати та як борються з порушниками. І, звісно, допоможемо нашим лісовим звірам розібратись, як це може працювати у їхній лісовій країні.

93. Вибори

Як громадяни обирають представників влади? Чому це важливо? Кого обирають і як часто?

94. Медіаграмотність

Поговоримо про медіаграмотність – це на часі, оскільки важливо не потрапити на гачок недоброчесної інформації.

95. Доброчесність

97. Україна та світ

Куди ми прямуємо і як бачимо наше майбутнє – орієнтири для свідомих громадян та громадянок.

98. Підсумкове заняття курсу

БАЗОВА ШКОЛА

Фото: автор – AllaSerebrina, Depositphotos

Англійська мова, 5–6 класи

99. The weather I like (Weather in Spring)

Описуємо погоду; вчимо нову лексику для опису погоди навесні.

100. Grammar Hour

Повторюємо Present Simple, Present Continuous, Past Simple; практикуємо правильне використання граматичних структур у мовленні з теми “Погода. Одяг”.

101. Visiting a museum

Розвиваємо навички говоріння; описуємо події; формулюємо 5 (або більше) причин для відвідування музею.

102. Grammar Hour

Повторюємо вживання There is / there are в різних часових формах; практикуємо правильне використання граматичних структур у мовленні.

103. Active Reading

Удосконалюємо навички читання художнього тексту та навички критичного мислення.

104. Places in the city

Повторюємо назви місць у містах, вчимося описувати будівлі; практикуємо використання лексики з теми.

Математика, 5–9 класи

105. Арифметичні дії над числами. Рівняння та нерівності

Рухаємося від простого до складного цікавими математичними стежками.

106. Дроби

Розкриваємо таємниці дробів і удосконалюємо вміння виконувати дії над ними. Математика – це просто! Її потрібно лишень полюбити!

107. Звичайні дроби

Розв’язуємо задачі. Закріплюємо тему “Звичайні дроби”. Розв’язуємо цікаві задачі та складні рівняння.

108. Множення та ділення десяткових дробів

Інформатика, 5–9 класи

109. Онлайн-середовище Trinket. ASCII – графіка

На вступному занятті учнівство дізнається про особливості застосування онлайн-середовища Trinket та опанує знання й первинні навички зі створення зображення з тексту.

110. Стратегія гри “Камінь, ножиці, папір”

Стара добра дворова дитяча гра “Камінь, ножиці, папір” має цілу когорту шанувальників. Якщо ви досі вважаєте, що запорукою успіху в цій грі є проста удача, то поспішаємо розкрити секрети, в основі яких лежить цікаве спостереження дослідників, – і це стратегія гри.

111. Черепашачі перегони

Малюємо трасу для змагань і запустимо на неї бігових черепашок!

113. Списки, масиви, словники в Python

114. Python

Продовжуємо вивчати можливості мови Python, функціональне програмування, використання підпрограми у вигляді функцій.

115. Азбука Морзе

Спробуй себе в ролі розвідника/-ці чи шпигуна/-ки. Навчимося кодувати та декодувати повідомлення.

116. Сучасне мистецтво

У цьому проєкті будемо робити витвори сучасного мистецтва, згенеровані комп’ютером. Скористаємося функціями для написання коду, які зможемо застосовувати знову і знову.

117. Малювання в Python

Дізнаємося, як малювати веселі фігури за допомогою наших завдань. Застосовуючи основні команди черепахи, будуватимемо геометричні примітиви та напишемо програмний код для гри “Дартс” (“Яблучко”).

118. Python: розвʼязання задач

120. Команда умови в Phyton

121. Команда розгалуження в розв’язанні математичних задач у Python

Числа, числа, числа. Розбираємо застосування команди розгалуження в розв’язанні математичних задач у Python.

122. Команда циклу for у Python

Синтаксис команди, створення шкали, розв’язування задач.

123. Цикли-перебори

Поєднання циклів та розгалуження; дільники числа; прості числа.

Фізика, 5–9 класи

124. Вода камінь точить

Перевіряємо воду на міцність й експериментуємо з неньютонівською рідиною.

125. Маса, об’єм і густина

Вивчаємо залежність трьох ключових фізичних величин: маси, об’єму та густини. Шукаємо докази легенди про Архімеда: еврика!

126. ІНЕРЦІЯ: рухаємося та не зупиняємося

Встановлюємо причинно-наслідковий зв’язок руху та інерції.

127. СИЛА: дія та протидія

Визначимо фактор сили. Дамо відповідь на запитання: чи на кожну дію знайдеться протидія?

128. ПРИСКОРЕННЯ: збільшуємо швидкість та оберти

Знайомимося з поняттям прискорення. Шукаємо підтвердження вислову Льюїса Керролла: “Потрібно бігти щодуху, щоби просто залишатися на місці, а щоби кудись потрапити, потрібно бігти хоча б удвічі швидше”.

129. Знайомимося з гравітацією

Даємо відповідь на запитання: чи можлива на Землі левітація?

130. НЕВАГОМІСТЬ: відсутність ваги

Трактуємо поняття невагомості з космічного погляду. Шукаємо приклади втрати ваги на Землі.

131. ЕЛЕКТРИЗАЦІЯ: важлива ізоляція

Шукаємо місце перебування електрона. Експериментуємо з бурштином та хутром.

132. СТРУМ: потік заряджених частинок

Виявляємо умови виникнення

133. Напруга: фізична й електрична

134. МАГНЕТИЗМ: Земля наш магніт

Доведемо існування магнетизму на Землі. Поекспериментуємо над виведенням з ладу компаса.

Хімія речей, 5–9 класи

135. Ванна кімната

Досліджуємо хімію у ванній кімнаті. Чому мило миє? Простежимо за еволюцією мила. Дізнаємось, як правильно обрати мило.

136. Їжа

138. Аромати

Чому пахнуть квіти? Аромати натуральні та синтетичні. Як запахи впливають на нас?

139. Елементи як гроші

Дізнаємось, як і які метали стали грошима. І чи є метали в паперових купюрах?

140. Хімія в смартфоні

Роль хімії у створенні нових матеріалів та розвитку техніки. Довідаємось, як хіміки прискорили технічний прогрес.

141. Крилатий метал

Дізнаємось, який метал є крилатим і що цей метал робить у нас на кухні.

142. Періодична система: очевидне й неймовірне

Дізнаємося про історію створення періодичної системи хімічних елементів. Навчимося використовувати періодичну систему як універсальний та доступний інформаційний ресурс.

143. Атоми та інші частинки

Розкриємо таємниці будови атома. Дізнаємося про йони, молекули та формульні одиниці.

144. Bond, Chemical Bond

Дізнаємося про різні типи хімічного зв’язку. Розглянемо, як хімічний зв’язок пов’язаний із властивостями речовин.

145. Магія хімічної реакції

Розглянемо ознаки хімічної реакції. Дізнаємось, як моделювання допомагає зрозуміти те, що ми не можемо побачити.

146. Невидиме “золото”

Розглянемо склад повітря. Дізнаємося, чи можна дихати чистим киснем, чим дихають аквалангісти та як зберегти повітря чистим.

147. Хімія бутерброда

Дізнаємося хімічний склад бутерброда й навчимося робити здорові бутерброди.

Соціально-емоційне та етичне навчання (СЕЕН), 5–6 класи

148. Ознайомлюємося з програмою соціально-емоційного та етичного навчання

149. Моя сила – в доброті

150. Стійкість

Навколо нас такий нестабільний світ. Як зробити себе стійким або стійкою, щоби жодні негаразди не завдали нам шкоди? Ми спробуємо вправи, які допоможуть нам залишатися в зоні стійкості та протидіяти стресу.

151. Співпереживання

Співпереживання – чудова властивість, яка допомагає нам зрозуміти почуття та емоції інших людей. На занятті ми обговоримо, чому важлива емпатія та як навчитися її проявляти.

152. Розумію себе, розумію тебе

Усім людям хочеться порозуміння, адже так чудово, коли інша людина чує і відчуває ваші потреби. Але для цього потрібно вміти не тільки виражати свої почуття й думки, але і вчитися розуміти їх у інших.

Уроки громадянина, 5–9 класи

155. Корупція в нашому житті

На уроці навчимося знаходити прояви корупції в нашому повсякденному житті, щоби мати можливість вчасно їм запобігти.

156. Наслідки корупції

Разом з учнями остаточно розберемось, чому ж корупція – це негативне явище та які наслідки воно має для всього суспільства.

157. Корупція краде можливості

Спільно на уроці будемо розбиратися, як корупція впливає на життя кожного та кожної з нас, адже корупція ближче, ніж може здатися на перший погляд.

АБІТУРІЄНТАМ

Фото: автор – TarasMalyarevich, Depositphotos

Українська мова

158. Фонетика. Орфоепія

159. Лексика

160. Поглиблюємо знання з розділу “Лексика”

161. Повторюємо фразеологію

Поповнюємо словниковий запас та вдосконалюємо розуміння значення фразеологізмів. Працюємо з тестами.

162. Значущі частини слова, основні способи словотвору

163. Поглиблюємо знання з розділу “Лексика”

164. Спрощення в групах приголосних та зміни приголосних під час творення слів

165. Написання апострофа і м’якого знака

166. “Подвоєння літер” та “Правопис префіксів”

Будемо виявляти слабкі місця в засвоєнні тем: “Подвоєння літер” та “Правопис префіксів”. Звернемо увагу на особливості тестових завдань за цими темами.

167. Орфограми в запозичених словах

Повторюємо знання орфограм у запозичених словах. Тренуємося на тестових завданнях минулих років.

168. Написання слів разом, окремо та через дефіс

Удосконалюємо знання про написання слів разом, окремо та через дефіс відповідно до нового правопису. Звертаємо увагу на різні тестові завдання минулих років щодо цієї теми.

169. Повторення морфології

Удосконалюємо знання про рід і число, відміни іменника.

170. Складні випадки відмінювання іменників

Повторюємо складні випадки відмінювання іменників. Перевіряємо свої знання з цієї теми за тестами ЗНО минулих років.

171. Прикметник

На занятті вчимося долати стресові ситуації. Повторюємо й поглиблюємо знання про прикметник. Визначаємо за тестовими матеріалами минулих років, на що в темі “Прикметник” варто найбільше звернути увагу

Математика

172. Задачі на рух

Подорожуючи навколо світу, виконаємо багато цікавих завдань та розв’яжемо задачі на рух. Вивчаємо математику весело й цікаво!

173. Раціональні та дробово-раціональні рівняння, їх системи

Розглянемо розв’язування лінійних рівнянь, квадратні рівняння, теорему Вієта, дробово-раціональні рівняння та системи рівнянь.

174. Відсотки. Текстові задачі

Повторюємо основні типи задач на відсотки, задачі на пропорцію, задачі, які розв’язуються за допомогою рівнянь. Розбираємо завдання ЗНО минулих років, в яких є текстові задачі.

175. Ірраціональні вирази. Ірраціональні рівняння та нерівності

176. Логарифмічні вирази. Показникові рівняння та нерівності. Логарифмічні рівняння та нерівності

Повторимо поняття логарифма, властивості логарифма, методи розв’язування показникових та логарифмічних рівнянь та нерівностей.

Історія України

177. Україна в Першій світовій війні

178. Українська революція

179. Розгортання революції 1918-1921 рр. на території України

180. Боротьба за відновлення державності 1918–1921 рр.

На занятті згадаємо перебіг подій 1918–1921 рр. на території України та їхні наслідки. Відпрацюємо набуті знання, відповідаючи на тести ЗНО минулих років.

181. Встановлення комуністичного тоталітарного режиму в Україні

Повторимо особливості розгортання політики НЕПу в Україні. Закріпимо знання, опрацьовуючи тести ЗНО минулих років.

“Нова українська школа”

Титульне фото: автор – ZaraMuzafarova, Depositphotos

Проєкт реалізується за підтримки Федерального уряду Німеччини у межах програми “Громадянська служба миру”.

Матеріали за темою

Обговорення