1 096
0
44% учнів і учениць отримували від більшості або всіх своїх учителів пропозиції допомоги й підтримки для подолання труднощів у навчанні та освітніх втрат.
Такі дані отримав благодійний фонд SavED під час дослідження “Війна та освіта. Два роки повномасштабного вторгнення”.
Про це редакції “НУШ” повідомили автори опитування.
Докладніше ознайомитися з результатами дослідження можна за посиланням.
Опитування відбулося у 2022-2023 навчальному році й охопило 4 тисячі респондентів (учнів, батьків, учителів, представників адміністрації та органів місцевого управління) із 7 прикордонних і прифронтових областей України.
Батьки
За результатами дослідження, 77% батьків вважають, що їхні діти мають певні прогалини в знаннях, із них 31% зазначили, що їхні сини чи доньки не отримували від педагогів жодної допомоги щодо подолання й розв’язання цієї проблеми.
Учні
Не заперечують, що мають освітні втрати й 75 % учнів – цей показник корелюється із “батьківським”. Втім:
Освітяни
Серед освітян 94% підтвердили, що мають учнів і учениць з прогалинами в знаннях. Однак, лише 1% із них зазначив, що нічого не пропонували для підтримки. Більшість вчителів вказали, що не лише давали додаткові завдання чи матеріали, а й проводили зі школярами й школярками консультації.
За словами батьків і дітей, найпопулярніші форми допомоги від вчителів це:
Раніше ми розповідали, як змінилася мотивація підлітків до навчання та їхній емоційний стан за останні два роки.
Титульне фото – ГО “Смарт освіта”; інфографіка в тексті – благодійний фонд SavED
Обговорення