2 801
0
Загалом конкуренція шкіл за учнів не впливає на якість освіти в країнах та економіках, які беруть участь в дослідженні якості освіти PISA.
Про це йдеться в звіті PISA, опублікованому на сайті PISA.Україна.
Проте конкуренція шкіл впливає на соціальне розшарування.
“Освітні системи з низьким рівнем конкуренції між школами часто мають високий рівень соціальної інклюзії (тобто учні різних соціальних груп відвідують ті самі школи).
І навпаки, у системах, де батьки можуть обирати школи, а самі школи конкурують між собою за учнів, у школах часто спостерігається вищий рівень соціального розшарування”, – зазначили дослідники.
Детальніше з дослідженням можна ознайомитись у документі нижче.
PISA_in-focus_42Завантажити документ можна за цим посиланням.
Нагадаємо, у 2018 році Україна вперше брала участь в дослідженні якості освіти PISA. Під час основного етапу в тестуваннях взяли участь 6334 українці. Тестування складали 15-річні підлітки, які навчались у школах, ліцеях, гімназіях, професійно-технічних закладах, коледжах тощо.
Звіт за результатами проведення PISA-2018 в Україні оприлюднять у грудні 2019 року.
Читайте також “Дослідження PISA – це картинка, за якою не можна оцінити розвиток освіти в Україні – інтерв’ю з Вадимом Карандієм”
24 липня Український центр оцінювання якості освіти, ГО “Смарт освіта”, офіс UNICEF в Україні, МФ “Відродження” та інші освітні організації підписали меморандум щодо реалізації Дорожньої карти PISA.
“Нова українська школа”
Фото: автор – Spaces, Depositphotos
Обговорення