Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

12 Березня 2018

МОН винесло на обговорення перелік вимог до кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів

Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення перелік вимог до оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів.

Проект наказу “Про примірний перелік вимог до оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів для надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами” розміщений на сайті МОН.

Перелік запропонованого обладнання складається з:

  • Мультимедійного обладнання: проектор, інтерактивний сенсорний модуль, комплект для монтажу мультимедійного комплексу для КФ-проекторів, жорстка дошка-екран, система відеоспостереження;
  • Комп’ютерного обладнання: планшет, принтер-сканер-копір, ламінатор;
  • Обладнання навчально-корекційного призначення: навчально-корекційне обладнання з програмним забезпеченням “Світ звуків”;
  • Дидактичних матеріалів: наочні матеріали для розвитку мови та пізнавальних процесів, розвивальні конструктори, пірамідки в асортименті, матеріали для занять з піском.

Детально про запропоновані вимоги до цього переліку дивіться у документі нижче.

Завантажити документ можна за цим посиланням.

Зауваження та пропозиції просять надсилати до 27 березня на адресу [email protected].

Раніше МОН винесло на обговорення проект наказу “Про затвердження Положення психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти”, а також проект постанови про порядок діяльності інклюзивних груп у садочках.

Нагадаємо, для вчителів підготовчих класів спеціальних шкіл та педпрацівників і помічників вихователів у інклюзивних класах встановлені надбавки 15 та 20%.

У лютому в Ужгороді відкрили перший у Закарпатській області інклюзивно-ресурсний центр для дітей з особливими освітніми потребами.

Окрім того, ізраїльський центр міжнародного співробітництва MASHAV запрошує освітян на навчальний курс “Творче мислення та інновації у спеціальній освіті”.

Читайте також матеріал “Нової української школи” “Відповідаємо на запитання. Інклюзивне навчання”.

Фото: автор – Jeremy Yap, Unsplash


Обговорення