Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

15 Лютого 2018

Уряд встановив надбавки за роботу в спецшколах та інклюзивних класах

Для вчителів підготовчих класів спеціальних шкіл та педпрацівників і помічників вихователів у інклюзивних класах встановлені надбавки 15 та 20%.

Відповідне рішення ухвалили на засіданні уряду 14 лютого, внісши зміни до постанови Кабміну від 25 серпня 2004 року №1096 “Про встановлення розміру доплати за окремі види педагогічної діяльності”, передає прес-служба МОН.

Так, вчителі в підготовчих класах спеціальних шкіл отримуватимуть доплату 20% за класне керівництво. Також педагоги таких класів матимуть 15% надбавки за перевірку зошитів.

Завдяки цьому ми зможемо усунути нерівність в оплаті праці тих вчителів, які працюють в підготовчих класах спеціальних шкіл. Адже з 1 вересня 2014 року в таких школах поетапно впроваджуються нові навчальні плани, які розраховані на те, що в структурі початкової школи є підготовчий та 1-4 класи. […] Незважаючи на те, що підготовчі класи були відкриті, умови роботи в них були гірші, тепер же ми врегулювали питання необхідних надбавок“, – зазначила міністр освіти і науки Лілія Гриневич.

Також доплату до 20% отримуватимуть педпрацівники та помічники вихователів, які працюють в інклюзивних класах чи групах. Така надбавка поширюватиметься на заклади дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти.

Нагадаємо, МОН винесло на обговорення проект наказу “Про затвердження Положення психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти”, а також проект постанови про порядок діяльності інклюзивних груп у садочках.

Окрім того, ізраїльський центр міжнародного співробітництва MASHAV запрошує освітян на навчальні курси “Творче мислення та інновації у спеціальній освіті” та “Спеціальна та інклюзивна освіта”.

Фото: pexels.com


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.