Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

27 Грудня 2017

Мовну статтю в законі про загальну середню освіту обговорять з національними громадами

Мовну статтю проекту закону про загальну середню освіту обговорять з національними громадами перед тим, як відправляти його на розгляд нардепів.

Про це повідомила міністр освіти і науки Лілія Гриневич.

Вона зазначила, що мовна стаття закону про загальну середню освіту базуватиметься на ідеї, що всі випускники шкіл повинні вільно володіти українською мовою.

Це дає можливість згуртувати наше суспільство, а їм (представникам національних громад, – ред.) самореалізуватись у будь-якому регіоні України“, – вважає керівниця МОН.

Гриневич підкреслила, що коли проект цього закону буде готовим, його винесуть на громадські обговорення.

Будемо проводити різні консультації – з освітянською громадою, з представниками національних меншин. Зможуть долучитися всі зацікавлені. Для нас також важливо, щоб ця стаття закону про загальну середню освіту стала такою, щоб через неї можна було імплементувати рекомендації Венеціанської комісії“, – підкреслила міністр.

Також Гриневич сказала, що мовну статтю законопроекту не відправлятимуть Венеціанській комісії перед тим, як давати законопроект на розгляд Верховної Ради.

Якщо ми оприлюднимо цю статтю і будуть охочі, які піддадуть сумніву, що ми виконали рекомендації Венеціанської комісії, можливо, такий крок і буде потрібен. Зараз я не бачу потреби в цьому кроці“, – пояснила вона.

Нагадаємо, 11 грудня Венеціанська комісія опублікувала висновки щодо мовної статті нового закону “Про освіту”, які вона ухвалила 8 грудня на фінальному засіданні з цього питання.

МОН оприлюднило свою позицію стосовно висновків “Венеціанки”, де, зокрема, зазначено, що Україна погоджується подовжити перехідний період впровадження мовної статті.

Також у МОН показали три моделі впровадження мовної статті закону “Про освіту”, враховуючи висновки Венеціанської комісії.

“Нова українська школа”

Фото: pexels.com


Обговорення