Напишіть нам

Всі теми

7 Травня 2021

Найбільш негативно дистанційка вплинула на учнів 1–4 класів

Дистанційне навчання негативно вплинуло на школярів, найбільше – на учнів початкової школи.

Як повідомляє Укрінформ, про це сказала заступниця директора УЦОЯО Тетяна Вакуленко під час пресконференції “Рік навчання в умовах пандемії. Результати, очікування, досвід”.

За її словами, учням початкової школи, насамперед, треба здобути вміння вчитися. А це дуже складно зробити дистанційно.

“Спеціальні моніторингові дослідження, які вже проводилися, підтверджують, що дистанційна освіта має негативні наслідки на результати навчальних здобутків. Ми маємо декілька країн, які однозначно стверджують, що втрати великі і нерівномірні. Втрати стосуються не всіх учнів, не всієї популяції, а деяких категорій. Наприклад, дуже великі втрати за віковими категоріями. В учнів початкової школи більші проблеми, аніж у старшої”, сказала Вакуленко.

Також величезні втрати у навчальних здобутках мають діти з малозабезпечених сімей, бо дистанційна освіта відбувається передусім завдяки гаджетам. А ще великі втрати серед дітей, у яких батьки не мають вищої освіти.

“Є так званий показник культурно-економічного середовища, який визначає, наскільки освіченими є батьки. І чим менше освіченими є батьки, навіть формально, тим менше уваги вони приділяли навчанню своїх дітей, їхній освіті, створенню певного навчального середовища”, – заявила заступниця директора УЦОЯО.

Читайте також про уроки першого року СOVID-19 для шкільної освіти.

А ще про солодке незнання: ми й далі вчимо наших дітей без усебічних досліджень

Фото: автор – HayDmitriy, Depositphotos


Обговорення