2 009
0
За дорученням Верховної Ради України Кабінет Міністрів взяв у роботу Національну програму подолання освітніх втрат і розривів.
Про це в подкасті Освітнього центру Верховної Ради України повідомив народний депутат, заступник голови освітнього комітету Верховної Ради Сергій Колебошин.
За словами депутата, ухвалення такого магістрального документу не лише забезпечить заклади середньої освіти інструкціями й інструментами для роботи з освітніми втратами й розривами, але й визначить фінансування на ці заходи.
Утім, за словами Колебошина, чекати на програму непродуктивно: кожен директор, учитель, управлінець на місцях уже зараз знає, що пропустили учні, які слабкі місця є в їхній підготовці за останні роки.
Як зазначив спікет, Український центр оцінювання якості освіти наразі напрацьовує діагностичний інструментарій для визначення освітніх втрат.
Крім того, депутат нагадав, що варто розрізняти освітні розриви (різницю в знаннях учнів-однолітків, зумовлену об’єктивними обставинами) й освітні втрати (різницю між тим, що учні мають знати – і тим, що реально знають).
До чинників освітніх розривів спікер відніс такі:
Як зазначив Сергій Колебошин, участь України в дослідженнях PISA виявила також, що у сфері математичної грамотності в державі є освітній розрив між хлопцями й дівчатами.
Читайте також: “Явка учасників, повітряні тривоги, хакерські атаки рф і недоброчесність вступників – про перебіг НМТ від директорки УЦОЯО”.
Фото: скриншот трансляції
Обговорення