Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

23 Травня 2024

“Нічого не вчив і отримав 180 балів” – міф чи реальність? Вийшов новий епізод подкасту “Дофамін для освіти”

ГО “Смарт освіта” й онлайн-медіа “Нова українська школа” випустили третій епізод четвертого сезону подкасту “Дофамін для освіти”. У новому епізоді керівниця ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ГО “Смарт освіта”⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Галина Титиш разом із Тетяною Вакуленко, директоркою Українського центру оцінювання якості освіти, поговорили про тести – ретельну роботу над їх створенням, апробацію та цінність тестування для освітньої системи.

Прослухати епізод можна на сторінці (там є посилання на подкастинг-платформи й на попередні записи) або нижче.

Читайте текстову версію подкасту, якщо вам зручніше працювати з текстом.

У подкасті Галина та Тетяна обговорили такі питання:

  • “нічого не вчив і отримав 180 балів” – міф чи реальність?
  • що можна виміряти тестами, а що – ні?
  • чи правда, що “хороший тест може розробити лише хороший фахівець”?
  • де навчитися тестології?
  • “учителі люблять тести” – як часто та з якого класу їх використовувати?
  • як формують та навіщо потрібні рейтинги шкіл за результатами ЗНО / НМТ?
  • чи правда, що “тестування і формувальне оцінювання – це дві сестри”?
  • 4 години на НМТ – це ок? Яка тривалість тестування є оптимальною?
  • чому “оцінювання не може керувати змістом”?
  • міфи й реальність тестування.

Читайте і слухайте епізоди третього й четвертого сезонів подкасту:

Публікація підготовлена за підтримки Представництва “Фонду Фрідріха Науманна за Свободу” в Україні. Фонд Фрідріха Науманна за Свободу – фонд ліберальної політики, що сприяє зміцненню свободи та гідності людини в усіх сферах суспільства. Докладніше за посиланням.

Титульне зображення: ГО “Смарт освіта”


Обговорення