7 311
0
В Українському центрі оцінювання якості освіти підбили підсумки основної сесії НМТ.
Із повним матеріалом можна ознайомитися за посиланням.
Крім України, тестування в період із 7 до 20 червня відбулися майже в усіх країнах Європи, а також в Азербайджані, Туреччині, Канаді та США ‒ загалом у 47 містах 30 країн світу.
Для забезпечення 10 днів оцінювань було задіяно 670 тимчасових екзаменаційних центрів в Україні та 62 ‒ за кордоном.
260 381 учасник отримав результати – це понад 93 % від зареєстрованих.
В УЦОЯО представили аналіз результатів з обов’язкових предметів. Зокрема, лише 253 вступники не склали українську мову (менше ніж 0,1%).
Результати вищі ніж 180 балів за шкалою 100‒200 із цього предмета отримали 13 760 учасників (понад 5 %).
Не надали правильних відповідей до належної кількості завдань з математики 10 755 вступників (приблизно 4 %), натомість 8 475 (дещо більше ніж 3 %) отримали високі результати (181–200 балів).
“Таким чином, тестування в межах основних сесій забезпечило належний розподіл учасників за рейтинговими оцінками, що сприятиме доступу вступників до омріяних вишів залежно від їхніх об’єктивних результатів”, – зазначили в УЦОЯО. Приклади неуспішності не можна використовувати як системну ознаку – варто намагатися вивчити причини кожної ситуації, щоб допомогти вступникам у наступні роки.
Попри те, що Українському центру довелося в стислі терміни розробити значну кількість тестових форм, попри неможливість проводити повноцінні апробації тестових завдань у сьогоднішніх умовах, різні тестові форми, використані в межах основних сесій, є максимально близькими за складністю.
Про це, зокрема, свідчать розподіли результатів учасників, які проходили тестування з обов’язкових предметів у різні дні періоду проведення основних сесій.
“Розуміючи бажання педагогів знати, із чим працювали їхні учні цьогоріч, у звіті за підсумками проведення НМТ-2023 ми оприлюднимо по дві тестових добірки з кожного навчального предмета. Сподіваємося, ця інформація допоможе вчительству краще зрозуміти специфіку поточних інструментів вступних оцінювань і, за потреби, буде раціонально використана в освітньому процесі, наприклад, для підготовки учнівства до тестування наступного року або як частина інструментів для розгортання роботи з надолуження навчальних втрат”, – додали в УЦОЯО.
Читайте також: “Анульовані результати, складність тестів і вступ з ТОТ – коментар заступника міністра щодо НМТ”.
Зображення: титульні й тексті – Український центр оцінювання якості освіти
Обговорення