Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

16 Листопада 2020

Співпраця та відчуття приналежності до школи покращують результати навчання учнів – PISA

Міжнародне дослідження якості освіти PISA-2018 показало, що учні з позитивним ставлення до співпраці та відчуттям приналежності до школи показують кращі результати з читання.

Дослідження опублікували на сайті PISA Україна.

Учні, які позитивно ставляться до співпраці й більшою мірою відчувають свою приналежність до закладу освіти, показують вищі результати із читання в PISA. Вплив саме цих чинників більший, ніж позитивне ставлення учнів до суперництва”, – дійшли висновку дослідники.

Водночас, більше половини українських учнів зазначають, що в школі їх заохочують до співпраці й що вони самі схильні співпрацювати одне з одним.

Також дослідження показало:

  • Орієнтовно 80% учнів відчувають приналежність до закладу освіти;
  • Українські дівчата частіше, ніж їхні ровесники-хлопці, позитивно ставляться до співпраці й більшою мірою відчувають свою приналежність до закладу освіти. Водночас, у різних країнах дівчата і хлопці мають різні ставлення до співпраці та приналежності до закладу;
  • 15-річні учні, які мають вищий рівень соціально-економічного статусу, частіше за менш забезпечених однолітків позитивно ставляться до співпраці в навчанні й мають сильніше відчуття приналежності до закладу;
  • Тип закладу освіти та місце його розташування суттєво не впливають на схильність учнів до співпраці чи на відчуття приналежності до закладу;
  • Ті учні, які позитивно ставляться до співпраці в навчанні, більш позитивно ставляться і до змагальності. Однак учні, які позитивно ставляться до змагальності, не завжди мають сильніше відчуття приналежності до закладу освіти.

Ознайомитись із дослідженням повністю можна в документі нижче:

PISA-2018_UKRinFocus_5_September_2020

Завантажити документ

Нагадаємо, емоційна підтримка батьків покращує результати навчання учнів. Також для успішного навчання освіта має містити як співпрацю, так і змагання.

“Нова українська школа”

Фото: автор – Lenanichizhenova, Depositphotos


Обговорення