ГО “Смарт освіта” спільно з дитячою та сімейною психологинею Світланою Ройз розробили методичний посібник із відповідями на запитання про навчання і виховання дітей.
Посібник опубліковано на сторінці “Ресурс педагога” на сайті НУШ.
Він є частиною комплексу матеріалів, до якого також входить “Ресурсна скриня” – добірка вправ та інструментів, які допоможуть дорослим навчити дітей емоційної стійкості, співпереживання і стресостійкості.
Серед запитань, на які відповідає Світлана Ройз:
- Як допомогти дітям та дорослим виробити стресостійкість?
- На перервах десятирічки використовують грубу лайку між собою. Як реагувати вчителеві?
- Як правильно бороти дитячу агресивність у дошкільних закладах? А також агресивність у дітей у різні вікові періоди?
- Як бути з тими учнями, яким НІЧОГО НЕ ЦІКАВО? Коли дитина не хоче ходити в школу, починає знаходити в себе хвороби, каже, що їй там не цікаво?
- Чи достатньо лише читання вдома? Якою має бути практика шкільного читання?
- Як адаптувати дітей до школи після карантину?
- Безпека підлітків, кризове реагування та розуміння підлітків. Як допомогти підліткам, схильним до суїцидальної та саморуйнівної поведінки?
- Як подавати інформацію на складні теми?
- Як відповідати учням на агресію та хамство з їхнього боку?
- Першокласних не бажає вчитися та сидить під партою. Як працювати з дітьми, які приходять до школи, не маючи достатньої шкільної зрілості та не розвинені на свій вік?
Посібник буде поступово доповнюватися, тож ви можете поставити запитання.
Читайте також “Особисті кордони: де починаються й що робити, коли їх порушують. Пояснює Світлана Ройз”
Інші матеріали про ресурсність ви можете знайти за цим посиланням.
Обговорення