Напишіть нам

Всі теми

9 Серпня 2021

Стресостійкість дітей і робота з їхніми емоціями. Дивіться відповіді на зпитання від психологині

ГО “Смарт освіта” спільно з дитячою та сімейною психологинею Світланою Ройз розробили методичний посібник із відповідями на запитання про навчання і виховання дітей.

Посібник опубліковано на сторінці “Ресурс педагога” на сайті НУШ.

Він є частиною комплексу матеріалів, до якого також входить “Ресурсна скриня” – добірка вправ та інструментів, які допоможуть дорослим навчити дітей емоційної стійкості, співпереживання і стресостійкості.

Серед запитань, на які відповідає Світлана Ройз:

  • Як допомогти дітям та дорослим виробити стресостійкість?
  • На перервах десятирічки використовують грубу лайку між собою. Як реагувати вчителеві?
  • Як правильно бороти дитячу агресивність у дошкільних закладах? А також агресивність у дітей у різні вікові періоди?
  • Як бути з тими учнями, яким НІЧОГО НЕ ЦІКАВО? Коли дитина не хоче ходити в школу, починає знаходити в себе хвороби, каже, що їй там не цікаво?
  • Чи достатньо лише читання вдома? Якою має бути практика шкільного читання?
  • Як адаптувати дітей до школи після карантину?
  • Безпека підлітків, кризове реагування та розуміння підлітків. Як допомогти підліткам, схильним до суїцидальної та саморуйнівної поведінки?
  • Як подавати інформацію на складні теми?
  • Як відповідати учням на агресію та хамство з їхнього боку?
  • Першокласних не бажає вчитися та сидить під партою. Як працювати з дітьми, які приходять до школи, не маючи достатньої шкільної зрілості та не розвинені на свій вік?

Посібник буде поступово доповнюватися, тож ви можете поставити запитання.

Читайте також “Особисті кордони: де починаються й що робити, коли їх порушують. Пояснює Світлана Ройз”

Інші матеріали про ресурсність ви можете знайти за цим посиланням.


Обговорення