7 725
0
Майже 80% респондентів із Вінницької, Дніпропетровської, Херсонської, Чернігівської, Чернівецької областей вважають найбільшою проблемою в організації дистанційного навчання в школах брак технічного забезпечення учнів та вчителів.
Про це повідомила завідувачка Центру соціальних експертиз при Інституті соціології НАН України Гульбаршин Чепурко, презентуючи результати дослідження “Доступ до освіти під час обмежень COVID-19”, пишуть на Укрінформ.
Серед проблем дистанційного навчання:
Чепурко додала, що кожен п’ятий опитаний сказав про брак у вчителів сучасних мобільних пристроїв.
Дослідження проводили протягом січня-лютого 2021 року в 5 областях: Вінницька, Дніпропетровська, Херсонська, Чернігівська, Чернівецька. В опитуванні взяли участь 150 людей – переважно, посадові особи територіальних громад та місцевих управлінь освіти.
Читайте також, наскільки українці задоволені дистанційним навчанням.
А ще – про незвичні запитання щодо дистанційного навчання – відповіді вчителів і законодавства.
Фото: автор – racorn, Depositphotos
Обговорення