Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

21 Квітня 2023

Учні й директори шкіл по-різному оцінюють проведену роботу щодо освітніх втрат

Свідчення про методи компенсації втраченого навчального часу в директорів шкіл та учнів неоднакові – такими є результати дослідження з якості освіти під час війни, яке презентувала ДСЯО.

На своїй Facebook-сторінці Державна служба якості освіти акцентувала на двох аспектах дослідження:

1. Директори шкіл зазначили, що у 65% випадків у місті й 35% у селі компенсація втрат навчального часу відбувалася через проведення групових та індивідуальних консультацій, однак за оцінкою учнів такі форми роботи практикували лише в 14 та 12% випадків відповідно:

Інфографіка ДСЯО 1

2. 33% директорів середніх шкіл у містах і 50% у селах зазначили, що попри повітряні тривоги, відсутність світла й електроенергії змін до розкладу не вносили. Аналогічно 40% опитаних міських учителів і 44% сільських у цих умовах не вносили змін до календарно-тематичного планування:

Інфографіка ДСЯО 2

Читайте також: “ДСЯО презентувала дослідження якості освіти у 2022-2023 році: крім очікуваних негативних, є й позитивні тенденції”.

Фото: титульне – “Школа Фізтеху”, у тексті – Державна служба якості освіти


Обговорення