3 397
0
Свідчення про методи компенсації втраченого навчального часу в директорів шкіл та учнів неоднакові – такими є результати дослідження з якості освіти під час війни, яке презентувала ДСЯО.
На своїй Facebook-сторінці Державна служба якості освіти акцентувала на двох аспектах дослідження:
1. Директори шкіл зазначили, що у 65% випадків у місті й 35% у селі компенсація втрат навчального часу відбувалася через проведення групових та індивідуальних консультацій, однак за оцінкою учнів такі форми роботи практикували лише в 14 та 12% випадків відповідно:
2. 33% директорів середніх шкіл у містах і 50% у селах зазначили, що попри повітряні тривоги, відсутність світла й електроенергії змін до розкладу не вносили. Аналогічно 40% опитаних міських учителів і 44% сільських у цих умовах не вносили змін до календарно-тематичного планування:
Читайте також: “ДСЯО презентувала дослідження якості освіти у 2022-2023 році: крім очікуваних негативних, є й позитивні тенденції”.
Фото: титульне – “Школа Фізтеху”, у тексті – Державна служба якості освіти
Обговорення