Напишіть нам

Всі теми

9 Грудня 2020

ЗD-принтер та інтерактивна панель: розширений перелік допоміжних засобів для дітей з ООП

Міністерство освіти і науки розширило перелік спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку, які можуть закуповувати для навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Про це повідомили на сайті МОН.

Перелік доповнено такими засобами:

  • ЗD-принтер та ЗD-сканер для створення наочних посібників для дітей з особливими освітніми потребами;
  • комплект обладнання для лінгафонного класу для забезпечення якісного двостороннього голосового зв’язку;
  • інтерактивна LCD- або LED-панель, зокрема – для корекційно-розвиткових занять і психологічного та емоційного розвантаження;
  • мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом та інтерактивними функціями (за необхідності – з маркерною дошкою або екраном) для збільшення візуальної інформації.

Також з-поміж спеціального обладнання може бути:

  • зовнішня комп’ютерна кнопка, як альтернатива вбудованій кнопці комп’ютерного джойстика для дітей з тяжкими порушеннями моторики рук;
  • комп’ютерний ролер, як альтернатива комп’ютерній мишці для осіб з порушеннями рухових функцій;
  • клавіатура адаптована, з великими кнопками, для використання під час навчання осіб з порушеннями опорно-рухового апарату;
  • мобільний комунікатор – мобільний пристрій для альтернативної та додаткової комунікації;
  • комунікатор – пристрій для альтернативної та додаткової комунікації.

Ці засоби можуть закуповувати для інклюзивних класів і груп, спеціальних шкіл та навчально-реабілітаційних центрів.

Докладніше про зміни можна переглянути в документі нижче:

5fc4be5fcce52219046222

Завантажити документ

Проходьте також “Організація інклюзивного навчання. Тест на звання знавця”

Фото: автор – Syda_Productions, Depositphotos


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.