Теми статті: англійська мова, вчителям, німецька мова, французька мова
22 Липня 2018
П’ята стаття серії
Ми вивчаємо другу мову (L2) найчастіше в інших умовах та в інші способи, аніж нашу рідну (L1).
Також великою різницею є те, що вивчення L1 є майже завжди успішним, чого не скажеш про L2.
Дуже важливим є заохочення учнівства - адже це одна з найкращих мотивацій. Тому вчителям/-кам важливо підкреслювати успіхи учнівства, а вже потім зазначати негаразди.
Треба пам’ятати, що учні/-иці дуже відрізняються одне від одного – за віком, темпераментом, бекграундом тощо. Деяким може подобатися аналізувати мовні форми, а деяким – ні. Деякі люблять спілкування та ризик, а деякі краще безпомилково вивчать, а потім будуть використовувати. Вчителю/-ці надзвичайно важливо розуміти потреби, очікування та проблеми кожного/-ї учня/-иці – і, зрештою, підлаштовувати викладання під ці параметри.
Додатково:
en.wikipedia.org/wiki/Second-language_acquisition,
en.wikipedia.org/wiki/Theories_of_second-language_acquisition
Джерела
Данііл Озерний, член Українського відділення Міжнародної асоціації викладачів англійської мови як іноземної, кваліфікований TKT Cambridge ESOL, Міжнародної спільноти лінгвістики англійської мови
Титульне фото: автор – Wavebreakmedia, Depositphotos
Читайте інші статті цієї серії:
Стаття 1. Як це – сучасно викладати іноземні мови
Стаття 2. Як мотивувати учнівство до вивчення іноземних мов
Стаття 3. Мовний pick up. Чи можна вивчити мову без граматики
Стаття 4. Чи всі мовні помилки потрібно виправляти
Стаття 6. Що формує ставлення учнівства до вивчення мови
Стаття 7. Як зрозуміти, чого потребує учнівство
Стаття 8. Багато методів навчання іноземних мов – комбінуйте їх!
Стаття 9. Як практикувати те, що вивчено іноземною мовою
Стаття 10. Сучасне викладання іноземних мов. Оцінюємо все по-різному (Частина 1)
Стаття 11. Сучасне викладання іноземних мов. Оцінюємо все по-різному (Частина 2)
Стаття 12. Визначення мети як елемент вивчення іноземної мови
Стаття 13. Сучасне викладання іноземних мов. План уроку
Стаття 14. Сучасне викладання іноземних мов. Що робити з підручником
Стаття 15. Сучасне викладання іноземних мов. Як потрібно говорити вчителю
Стаття 16. Сучасне викладання іноземних мов. Як вказати на помилку
Стаття 17. Сучасне викладання іноземних мов. Що таке feedback та як його давати
Стаття 18. Сучасне викладання іноземних мов. Наука на уроці
Обговорення