#книгоНУШ. Що радять читати освітянам (Частина 4)

Публікуємо четверту добірку книжок для освітян.

Нагадуємо, що ці книжки ввійдуть до бібіліотеки Осередку навчання освітян упродовж життя “Біла ворона’, створеного рухом EdCamp в Україні. А книжку з підписом та побажанням людини, яка її передала, можна отримати, підтримавши кампанію організації на Спільнокошті.

Також розказуйте про збір книжок для бібліотеки Нової української школи із хештегом #книгоНУШ!

А якщо ви хочете рекомендувати книгу для ініціативи – зв’яжіться, будь ласка, з EdCamp Ukraine: for@edcamp.org.ua чи у Facebook – представники організації розкажуть, як долучитися.

Також нагадуємо про попередні добірки книжок: першу, другу та третю.

Василь Карп’юк, співзасновник видавництва Discursus

Книжкові естафети – завжди чудово, тому й долучаюся до #книгоНУШ.

А зараз досить відповідальна нагода – рекомендувати книжки для освітян, які ввійдуть до бібіліотеки Осередку навчання освітян упродовж життя “Біла ворона”, створеного рухом EdCamp в Україні.

Хочу порадити два видання:

– Ми читаємо історії про успіх і досвід становлення світових компаній, беремо собі й ставимо нашим дітям за приклад Ілона Маска, Стіва Джобса, Генрі Форда, а натомість часто зовсім не звертаємо уваги на приклади наполегливої й успішної праці тих, хто зовсім поряд – наших співвітчизників. Тому дарую в бібліотеку Нової української школи “10 успішних українських брендів” – книгу, яка стала для нашого видавництва й для мене особисто надзвичайно важливим та цікавим проектом. У ній зібраний досвід відомих українських компаній і талановитих особистостей.

Гадаю, кожному, хто причетний до творення нової освіти, не завадить прочитати хоча б щире й відверте інтерв’ю з засновником Українського католицького університету, а шкільний (та й університетський) курс з економіки стане значно цікавішим для кожного старшокласника, якщо вчитель доповнить уроки історіями, узятими з цієї книги.

– Креативне й критичне мислення є однією з найважливіших навичок, необхідних для сучасної молоді. Цього року ми видали воркбук “Есе: бліц-курс”, поки що не зовсім звичного для української освіти формату й дизайну. Але вже маємо чимало схвальних відгуків, а тому віримо, що зробили такий крок недарма. Цей бліц-курс не тільки готує старшокласника до написання власного висловлення формату ЗНО, а й навчає учня критично мислити, грамотно висловлювати свій погляд на неоднозначні щоденні проблеми, уміти підходити до ситуації з кількох боків й аргументовано відстоювати свою позицію як в усному мовленні, так і на письмі. Кожна сторінка воркбука мотивує учня до постійної праці над собою й самовдосконаленням, заохочує вирізнятися.

Закликаю освітян до розробки таких інноваційних навчальних посібників із кожного предмету, щоб наші діти хотіли навчатися й робили це із задоволенням.

Анна Сушко, Team leader у School Angels

Мы с Левкой хотим поддержать мега крутой флэшмоб от EdCampUkraine.

Спасибо Александр ЭлькинOlena Malakhova Iryna Minkovska за такие клевые инициативы и постоянные проекты для учителей!!!

Вы наше вдохновение и двигатель изменений в образовании!

Очень хотим, что бы в библиотеке для учителей была не одна такая книга! Наш выбор – Кен Робинсон “Школа будущего”.

Олексій Степановський, директор Stella Systems

Моя рекомендація для бібліотеки Нової української школи – всесвітньо відомий “Колгосп тварин” Джорджа Орвелла в перекладі Івана Чернятинського (Ігоря Шевченка) в супроводі книжки Andrea Chalupa “Орвелл і біженці: Невідома історія “Колгоспу тварин””.

Не тільки сам “Колгосп тварин”, але й обставини, які супроводжували його видання, відкривають читачам маловідомі сторінки історії ХХ століття: досить сказати, що український переклад був першим виданням цього твору Орвелла іноземною мовою, а левову частину накладу, конфісковану американськими військовими, було передано радянським союзникам для знищення.

Втім, частина книжок все ж таки потрапила до таборів українських біженців (переміщених осіб) на території Німеччини, співчуття трагічній долі яких спонукало Джорджа Орвелла не тільки надати дозвіл на переклад і відмовитись від гонорару, але й написати передмову до українського видання.

Тетяна Шелепко, Cambridge University Press ELT Ukraine

Приєднуюсь до флешмобу #книгоНУШ та підтримую #EdCampUkraine у створенні бібліотеки для Нової Української Школи!

Exam Booster від видавництва Cambridge University Press – це must have для кожного, хто складає ЗНО з англійської. Boost your exam confidence!

Марина Гердій 

Чому в школі не хотілось вчитись і читати книги? Спогади з апатією і страхом. А зараз в “декретній відпустці” я поповнюю свою бібліотеку дитячими книгами. Про космос, комах, птахів, будову тіла людини, про ландшафти і природні явища. Це допомагає скласти пазл про влаштування світу, дивитись ширше й уважніше, ідентифікувати себе.

“Історія незалежності України” в 79 сторінках як приклад, що історію України може прочитати кожен і не обов’язково нудно, непосильно і роками. Безперервна, послідовна, зрозуміла історія з мальованими сюжетами й стислими фактами написана для батьків і дітей. Історія іде по спіралі, і деякі знання важливо отримати вчасно. А ще важливо не втратити цю жагу до знань або хоча б віднайти її в 30 років.

Олена Неклюдова

Фото: з Facebook-сторінки авторки

“Диво” Р. Дж. Паласіо. Це історія про хлопчика Огеста. Він обожнює “Зоряні війни” і комп’ютерні ігри, багато читає і любить паради на Геловін. Та щодня він приймає виклик, бо через генетичний збій має рідкісну хворобу, в наслідок якої майже не має обличчя. Хлопчик за 10 років життя переніс більше 20-ти операцій, тому не ходив до початкової школи і навчався вдома. І ось Огест іде вперше до школи, у 5 клас. Що чекає на нього, як пройде перший навчальний рік…

Ця книга вчить бачити серцем і нагадує, що доброта, дружба і любов творять дива; що в нас, в людях, закладена можливість не просто бути добрими, але щодня робити свідомий вибір на користь доброти.

Світлана Бовдуй, директор у Балаклійській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів № 1 імені О.А. Тризни

Із почуттям задоволення і вчительської та людської відповідальності приєднуюся до ідеї EdCamp щодо створення бібліотеки книгоНУШ. Рекомендую перечитати книгу Януша Корчака “Як любити дитину” та поставити її поперед усіх книжок на полицях шкільних бібліотек. Головна ідея Корчака, на перший погляд, проста: той, хто виховує дитину, повинен її любити. Адже дитина – це особистість, яка не належить нікому, яка заслуговує на повагу. Цьому мистецтву треба навчитись!

Титульне фото: Pexels

Матеріали за темою

Обговорення