Теми статті: батькам, вчителям, директорам, інклюзія, НУШ
13 Лютого 2019
32 810
0
Створення інклюзивно-ресурсних центрів за рік уже набрало значних обертів. Саме сюди батьки приводитимуть своїх дітей для комплексної оцінки їхніх особливих освітніх потреб. Працівники цієї установи в своєму висновку дають школі фактично дорожню карту, як навчати дитину в інклюзивному класі. І саме ці люди мають надавати школі методичну підтримку і за потерби забезпечувати дітей корекційно-розвитковими заняттями.
Ця система замінює систему Психолого-медико-педагогічне консультування, яке ще частково існує – адже створення ІРЦ ще триває, і там, де ще не з’явилися нові установи, продовжують працювати ПМПК. Особливість ІРЦ у тому, що там оцінюють саме освітні потреби дитини і рекомендують, як адаптувати чи модифікувати матеріал для ефективного навчання (а не ставлять діагнози).
ІРЦ створюються за рішеннями органів місцевого самоврядування із розрахунку один центр на 7 тисяч дітей, які проживають в об’єднаній територіальні громаді чи районі, та не більш як на 12 тисяч дітей, які проживають у місті чи районі міста.
“Нова українська школа” створила google-карту для зручного пошуку ІРЦ. Детальнішу інформацію з адресами та контактами дивіться на порталі інклюзивної освіти.
Де саме розташовані ІРЦ і як у них потрапити? “Нова українська школа” дізналася адреси і контакти цих установ у кожному регіоні та буде оновлювати інформацію.
Читайте також наші добірки відповідей на запитання про навчання в інклюзивних класах: частина 1 і частина 2.
“Нова українська школа”
Титульне фото: автор – photographee.eu, Depositphotos
Матеріал підготовлено за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.
Обговорення