1 345
0
На сайті “Національного проєкту: пишемо есе” від ГО “Смарт освіта” з’явився 7 модуль “Побудова есе”. Загалом, у межах проєкту будуть доступні 9 розділів з методичними матеріалами, які допоможуть педагогам під час проведення занять з розвитку навичок письма, критичного мислення й читацької грамотності. Два останні модулі оприлюднять на платформі найближчими тижнями.
Ознайомитися з розробками, які містить сьомий розділ, й завантажити презентацію та робочий аркуш до нього всі охочі можуть за посиланням.
Перші шість модулів:
можна також переглянути на сайті за лінком.
У своїй книзі “Перетворення розмови на текст” Томас МакКенн підкреслює важливість дискусії для написання есе. Так, усна репетиція і перегляд аргументів, на його думку, допомагають створити план, який значно полегшує подальшу роботу школярів і школярок.
Зокрема, серед матеріалів, запропонованих у новому розділі педагоги й педагогині знайдуть низку вправ (наприклад, “Вони кажуть – Я кажу”), завдяки яким діти й підлітки зможуть опрацювати основні структурні схеми для написання формального есе, а також попрактикуватися в усному доборі, зв’язуванні й пріоритезації доказів.
Крім того, завдяки методиці сьомого розділу, школярі та школярки:
Довідково:
Матеріали напрацьовані командою розробників на основі інструментів, наданих National Writing Project (NWP) – американською організацією з 50-річною історією, яка об’єднує вчителів шкіл, викладачів університетів, дослідників та письменників. Матеріали, надані NWP, мають доказову ефективність у навчанні написання формальних есе. Їх використовують у школах США понад 10 років. Викладання за цими методиками покращує вміння учнів добирати докази з джерел на підтвердження своїх тез, структурувати текст, логічно та аргументовано письмово формулювати думку.
Національний проєкт: пишемо есе” здійснює ГО “Смарт освіта” за підтримки Grammarly, National Writing Project, Theirworld та Global Business Coalition For Education.
Читайте також: “ГО “Смарт освіта” презентує “Національний проєкт: пишемо есе”: що вже можуть використовувати вчителі”.
Титульне фото: авторка – Марія Брикимова, Київський ліцей №241
Обговорення