Всі теми

24 Березня 2020

МОН розробило положення про психолого-педагогічний консиліум – громадське обговорення

Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення проєкт примірного положення про психолого-педагогічний консиліум.

Про це повідомили на сайті МОН.

Психолого-педагогічний консиліум має скликатися, щоб вирішити конфлікти, які виникають під час комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.

“Примірне положення розроблене з метою встановлення єдиного підходу до забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами та їхніх батьків (інших законних представників дитини) на проведення незалежної повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку”, – зазначили в МОН.

До складу консиліуму пропонують обов’язково включати:

  • представника ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти;
  • фахівців інклюзивно-ресурсних центрів, які не проводили первинну комплексну оцінку потреб дитини (не менше ніж один психолог інклюзивно-ресурсного центру, який має міжнародний сертифікат, що підтверджує право володіння комплектом методик для комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини).

Також до складу консиліуму пропонують включати інших фахівців – в залежності від ситуації, що розглядається.

Ознайомитись з проєктом можна у документі нижче.

obgovorennya

Завантажити документ

Пропозиції та зауваження до проєкту можна надсилати до 7 квітня на [email protected].

Проходьте також наші тести на знання про інклюзивне навчання та інклюзивної мови

“Нова українська школа”

Фото: Pixabay

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.