11 013
0
Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення положення про реєстр сертифікатів педагогічних працівників.
Про це повідомили на сайті МОН.
У цей реєстр вноситимуться дані про документи, які вчителі отримуватимуть після успішного проходження сертифікації.
Положення розроблене відповідно до статей 64, 74 закону “Про освіту” та визначає процедуру ведення Реєстру сертифікатів педагогічних працівників Єдиної державної електронної бази з питань освіти.
Переглянути проект положення можна у документі нижче.
pro-reestr-sertifikatsii-16072019Завантажити документ можна за цим посиланням.
Пропозиції та зауваження можна надсилати до 16 серпня на [email protected].
Нагадаємо, цього року участь у сертифікації візьмуть 859 вчителів початкових класів. Педагоги, які успішно пройдуть сертифікацію, отримають 20% надбавку до зарплатні. Інформація про проходження сертифікації поки що буде закритою.
Незалежне тестування вчителів під час сертифікації складатиметься зі 100 завдань. Також затверджені методика та форма експертного оцінювання, форма анкети самооцінювання та визначено, як створювати е-портфоліо.
Окрім того, у Держслужбі якості освіти розповіли, як відбуватиметься експертне оцінювання та хто його проводитиме.
Читайте також наші матеріали “Першопрохідці: що кажуть про сертифікацію вчительки з Львівщини” та “Як я пройшла перший етап сертифікації – досвід учительки пілотного класу НУШ”.
Фото: Pixabay
Підписуйтесь на наші Facebook та Viber.
Обговорення