8 030
0
Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення перелік вимог до оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів.
Проект наказу “Про примірний перелік вимог до оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів для надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами” розміщений на сайті МОН.
Перелік запропонованого обладнання складається з:
Детально про запропоновані вимоги до цього переліку дивіться у документі нижче.
Завантажити документ можна за цим посиланням.
Зауваження та пропозиції просять надсилати до 27 березня на адресу [email protected].
Раніше МОН винесло на обговорення проект наказу “Про затвердження Положення психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти”, а також проект постанови про порядок діяльності інклюзивних груп у садочках.
Нагадаємо, для вчителів підготовчих класів спеціальних шкіл та педпрацівників і помічників вихователів у інклюзивних класах встановлені надбавки 15 та 20%.
У лютому в Ужгороді відкрили перший у Закарпатській області інклюзивно-ресурсний центр для дітей з особливими освітніми потребами.
Окрім того, ізраїльський центр міжнародного співробітництва MASHAV запрошує освітян на навчальний курс “Творче мислення та інновації у спеціальній освіті”.
Читайте також матеріал “Нової української школи” “Відповідаємо на запитання. Інклюзивне навчання”.
Фото: автор – Jeremy Yap, Unsplash
Обговорення