Теми статті: батькам, вчителям, директорам, НУШ, освітнім управлінцям, тести, учням
1 Червня 2021
6 536
0
Як думаєте, скільки відсотків учнів хочуть стати вчителями? А пам’ятаєте, скільки отримує вчитель-початківець за навчання одного учня на одному уроці? Чи знаєте, на кого найбільш негативно вплинула дистанційка?
Ні, це не підсумковий тест із математики. Просто ми знаємо, як ви втомилися від дистанційного навчання, тому вирішили не навантажувати вас довгими текстами.
Пройдіть тест про те, як минув цей навчальний рік у цифрах, перевірте свою пам’ять (про всі ці факти ми так чи інак розповідали), або ж дізнайтеся щось нове.
Згідно з дослідженням PISA, лише 5% учнів із 60 країн ОЕСР бачать себе в майбутньому вчителями: серед усіх опитаних про це заявили 3% хлопців та 6% дівчат.
Отакої. Освітній експерт Володимир Онацький порахував, що вчитель-початківець отримує 2 гривні 31 копійку за навчання одного учня на одному уроці.
Згідно з дослідженням PISA, 88% українських 15-річних підлітків отримують від своїх батьків емоційну підтримку в навчанні. А ще ті учні, яких батьки в навчанні емоційно підтримують дужче, більш умотивовані, цілеспрямовані й самоефективні та мають вищу успішність у читанні.
У квітні 2021 року середня зарплатня в Україні становила 13 543 гривень, середня в освітній сфері – на 2 684 гривні менше. Тобто, 10 859 гривень (або 80,2% від середньої за економікою).
У 2020–2021 навчальному році майже 43% шкіл організували інклюзивне навчання, тобто майже кожна друга школа в Україні навчає дітей з ООП. Станом на 1 січня 2021 року в Україні в інклюзивних класах навчалися 25 078 учнів. Це – майже вдесятеро більше, ніж 5 років тому.
20% дітей в Україні не отримали всіх необхідних щеплень, тобто кожна п’ята дитина.
Найбільше дистанційка вплинула на учнів початкової школи. Також величезні втрати мають діти з малозабезпечених сімей, бо дистанційна освіта відбувається передусім завдяки ґаджетам. А ще великі втрати серед дітей, у яких батьки не мають вищої освіти.
За даними обласних департаментів (управлінь) освіти й науки, до кінця року в Україні планують створити ще 18 ІРЦ. Нині в Україні функціонують 633 інклюзивно-ресурсних центри.
Станом на квітень 2021 державним сервісом е-щоденників користуються менше 2% або 270 шкіл. Найбільше – у Сумській області.
Згідно з дослідженням PISA, результати з читання українських учнів майже на 70% залежать від їхніх індивідуальних особливостей та інших чинників, а на 27% – від закладів освіти, де вони навчаються.
78% зі 150 людей із 5 областей заявили, що найбільша проблема така: у багатьох учнів обмежений доступ до комп’ютерів (у сім’ї можуть бути двоє-троє школярів і батьки, які працюють дистанційно).
Учні отримують найбільше завдань з алгебри, української та іноземної мов. Більше почали задавати з історії, зарубіжної літератури, інформатики та більш як удвічі (як порівняти з минулим роком) – з трудового навчання.
Посилання на використані матеріали (але переходьте туди після того, як пройдете тест, бо інакше – це наче списувати ;-)):
Марія Марковська, “Нова українська школа”
Титульне фото: автор – SIphotography , Depositphotos
Обговорення