Напишіть нам

Всі теми

28 Травня 2020

Фінський проєкт: чотири тендери на розробку матеріалів для вивчення української національними меншинами

“Фінський проєкт підтримки реформи української школи” оголосив чотири тендери на розробку навчальних матеріалів для вивчення української мови учнями національних меншин.

Дедлайн подачі заявок на тендери – 19 червня.

Тендер 1. Розробка мобільної гри

Мета завдання – розробити мобільний додаток в ігровій формі для допомоги (через візуальні та звукові засоби) учням і викладачам у вивченні/викладанні української мови.

Очікувані результати від постачальника послуг:

  • Розробити і презентувати концепцію мобільного додатку / гри з докладним описом змісту і технічних компонентів;
  • Надати проєкт початкового звіту з викладом заходів, які належить здійснити, з планом впровадження і часовими межами;
  • Пілотування мобільного додатку / гри серед деяких бенефіціарів (у цьому випадку учнів з угорських і румунських національних меншин певного віку / шкільного класу, вчителів шкіл із навчанням угорською та румунською мовами);
  • Надати щомісячні звіти та три піврічні звіти про перебіг роботи з описом досягнутих результатів;

Бюджет – до 40 тисяч євро.

Детальний опис тендеру дивіться в документах нижче:

tor_mobile_application_ukr

Завантажити документ

Завантажити документ англійською мовою

Тендер 2. Розробка угорсько-/румунсько-українського онлайн-словника для одного предмета

Мета завдання – розробити ефективний інструмент для надання допомоги (через візуальні та звукові засоби) учням і викладачам у вивченні/викладанні шкільного предмета українською мовою.

Очікувані результати від постачальника послуг:

  • Розробити та представити концепцію онлайн-програми / словника / мобільного додатку з докладним описом змісту і технічних компонентів.
  • Надати проєкт початкового звіту з викладом заходів, які належить здійснити, з планом впровадження і часовими межами.
  • Пілотування онлайн-програми / мобільного додатку / гри серед деяких бенефіціарів (у цьому випадку учнів з угорських і румунських національних меншин певного віку / шкільного класу, вчителів шкіл із навчанням угорською та румунською мовами);
  • Надати щомісячні звіти та три піврічні звіти про перебіг роботи з описом досягнутих результатів;
  • Надати кінцевий продукт (з урахуванням його стійкості, права власності та можливої реструктуризації та змін) і технічні інструкції щодо використання продукту;
  • Надати остаточний звіт із зазначенням проведених заходів, проблем та успіхів під час пілотування, результатів (запланованих і незапланованих), засвоєних уроків і рекомендацій для можливих майбутніх власників, а також принаймні однорічну гарантію на розроблену програму/вебсайт.

Бюджет – до 23 тисяч євро.

Детальний опис тендеру дивіться в документах нижче:

tor_online_dictionary_ukr

Завантажити документ

Завантажити документ англійською мовою

Тендер 3. Розробка онлайн-курсу

Мета і обсяг роботи: онлайн-курс повинен створити для вчителів умови для спільної роботи та роздумів про практику викладання, освітню програму й успішність учнів. З допомогою ситуаційного аналізу та емпіричного навчання учасники курсу вивчатимуть нові стратегії та підходи до викладання української мови як ДМ/М2, а також розроблятимуть підходи до того, щоби стати наставниками для своїх колег у школах. Онлайн-курс повинен бути гнучким з погляду онлайн-доступу та реєстрації.  По завершенні всієї серії, учаснику буде виданий сертифікат про відвідування занять.

Увесь зміст має бути перевірено з урахуванням аналізу потреб.

Для викладання української мови як ДМ/М2 досліджуються поточні теми викладання та вивчення другої мови, запропоновані найкращими педагогічними практиками, заснованими на фактичних даних, які орієнтуються на учнів та є інклюзивними. Онлайн-курс має бути розроблений так, щоби надати вчителям української мови можливість поглибити своє педагогічне розуміння викладання української мови як ДМ/М2 з урахуванням конкретних контекстів та навчання учнів 1-4 класів.

Завдяки поєднанню цілеспрямованого викладання та навчання, пов’язаних із навчальним процесом у класі, з допомогою навчальних презентацій, ця програма має надати учасникам унікальну інтегровану можливість емпіричного навчання, розширити їхні педагогічні розуміння та практики.

Бюджет – до 25 тисяч євро.

Детальний опис тендеру дивіться в документах нижче:

tor_online_course_ukr

Завантажити документ

Завантажити документ англійською мовою

Тендер 4. Розроблення підручників для вивчення української мови як ДМ/М2

Мета завдання – розроблення підручників (1-4 класи) для вивчення української мови як ДМ/М2, переважно угорськими та румунськими національними меншинами.

Очікувані результати від постачальника послуг:

  • Презентує ідеї та робочий план для комплекту навчальних матеріалів;
  • Розробить креативну концепцію для завдання;
  • Підготує початковий звіт із зазначенням заходів, які належить здійснити, плану реалізації та термінів;
  • Виконає завдання;
  • Підготує щонайменше 5 піврічних звітів про перебіг роботи з описом досягнень за кожний період;
  • Надасть заключний звіт, у якому будуть відображені методологія, що застосовувалася, проведені заходи, успіхи, виклики, результати (заплановані та незаплановані), засвоєні уроки та рекомендації на майбутнє.

Обсяг цього завдання з урахуванням підготовки оцінюється в 2,5 роки.

Бюджет – до 170 тисяч євро.

Детальний опис тендеру дивіться в документах нижче:

tz_pidruchniki_ukr (1)

Завантажити документ

Завантажити документ англійською мовою

Нагадаємо, оголошений конкурс фахівців для експертизи підручників НУШ.

Фото: автор – halfpoint, Depositphotos

Цей матеріал підготовлено за фінансової підтримки Європейського Союзу та Міністерства закордонних справ Фінляндії. Висловлені тут погляди жодним чином не можуть сприйматися як офіційна думка Європейського Союзу чи Міністерства закордонних справ Фінляндії.

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber


Обговорення