ПОГЛЯД АВТОРІВ

Маріанна Онуфрик

Деінституціалізація. Як вчителі можуть допомогти адаптуватися дітям з інтернатних закладів

Данііл Озерний, Ольга Сєростанова

Сучасне викладання іноземних мов. Як вказати на помилку

Інна Дьоміна

Як розвивати навички самоорганізації в учнів

Данііл Озерний, Ольга Сєростанова

Сучасне викладання іноземних мов. Як потрібно говорити вчителю

Ольга Цурка

Емоційний розвиток дітей. Як батьки можуть допомогти і не нашкодити

Данііл Озерний

Сучасне викладання іноземних мов. Що робити з підручником

Ірина Міньковська

Що не так з українською транслітерацією і навіщо це освітянам

Данііл Озерний, Ольга Сєростанова

Сучасне викладання іноземних мов. План уроку

Іванна Коберник

Вибір навчати дітей з непростими долями. Берлінська школа Хемінгуея

Данііл Озерний, Ольга Сєростанова

Визначення мети як елемент вивчення іноземної мови

Роман Шиян

НУШ-2, або Літо ранніх гладіолусів

Данііл Озерний, Ольга Сєростанова

Сучасне викладання іноземних мов. Оцінюємо все по-різному (Частина 2)