ПОГЛЯД АВТОРІВ

Вікторія Горбунова

Оцінювати не можна цінувати, або Що насправді робить дітей сильнішими

Вероніка Прошута, Ірина Костюченко

Як написати дієвий мотиваційний лист для програми Erasmus+

Данііл Озерний

Сучасне викладання іноземних мов. Наука на уроці

Сергій Горбачов

Кілька висновків після історії про “харківський торт”

Данііл Озерний

Сучасне викладання іноземних мов. Що таке feedback та як його давати

Маріанна Онуфрик

Деінституціалізація. Як вчителі можуть допомогти адаптуватися дітям з інтернатних закладів

Данііл Озерний, Ольга Сєростанова

Сучасне викладання іноземних мов. Як вказати на помилку

Інна Дьоміна

Як розвивати навички самоорганізації в учнів

Данііл Озерний, Ольга Сєростанова

Сучасне викладання іноземних мов. Як потрібно говорити вчителю

Ольга Цурка

Емоційний розвиток дітей. Як батьки можуть допомогти і не нашкодити

Данііл Озерний

Сучасне викладання іноземних мов. Що робити з підручником

Ірина Міньковська

Що не так з українською транслітерацією і навіщо це освітянам