ПОГЛЯД АВТОРІВ

Сергій Горбачов

Нестандартний імідж вчителя: прояв особистості – чи компрометація педагога?

Микола Скиба

Навчання у Новій українській школі: через “хочу” чи через “мушу”

Марина Гончарук

Сучасні тенденції початкової школи Німеччини та їх вплив на освітні реформи в Україні

Юлія Василів

Якою є хороша опорна школа, або Як зробити розумний вибір

Іванна Коберник

Оцінювання в Новій українській школі: ресурс для розвитку замість вироку

Оксана Окулова

Тенденції освіти в Сінгапурі: у фокусі – компетентнісний підхід

Інна Дьоміна

Мультисенсорне навчання: зрозуміти учнів і навчати по-новому

Олена Фіданян

Зарахування до перших класів 2018. Що варто знати батькам

Інна Дьоміна

Як і коли застосовувати проблемне навчання (Problem-Based Learning)

Сергій Запісов

Про державні закупівлі для освітніх закладів. Погляд замовника “з місця подій”

Дарина Вороновська

Творчість на марґінесі: наслідки та як їх виправити. Огляд основних ідей Кена Робінсона у книзі “Освіта проти таланту”

Інна Дьоміна

Як навчання на основі ігор розвиває навички 21-го століття