Напишіть нам
Для всіх
Для всіхБатькамВчителямДиректорамУчням
Для всіх
Для всіхБатькамВчителямДиректорамУчням

Всі проєкти

Всі теми

#100 майстерень

фінансова грамотність

вища освіта

психологічна допомога, російська агресія

вчителям, директорам

Надія Балабуст

Відокремлені академічні ліцеї – кращі умови праці вчителів та вища якість освіти для учнів

Тарас Павлов

Фінансова грамотність у школі: як зробити курс справді корисним?

Оксана Проскура

Виклики і можливості законопроєкту 13120 для майбутнього ліцею: думка директорки гімназії

Сергій Дружинін

Чути серцем, або Як зрозуміти дитячий запит на увагу 

Григорій Громко

Чи дійсно оцінювання НУШ “руйнує освіту України”?

Леся Хлипавка

МОН пропонує вчителям витрачати ще більше особистого часу на роботу, яка не оплачується?

Оксана Проскура

Чи не на часі відмовитися від класно-урочної системи?

Юрій Юзич

Про підлітків-камікадзе. Чому їх може бути більше і що робити вже зараз?

Олена Парфьонова

Що не так із Службою освітньої безпеки? Думка батьків

Оксана Проскура

Що не так із Службою освітньої безпеки? Думка директора школи

Ольга Котенко

Як вища освіта в Україні може підтримати студентів у часи війни: досвід травма-інформованого підходу

Галина Сергеєва

Виховання україномовних дітей за кордоном: чому це важливо

Ірина Костюк

У чому проблеми із моделлю оцінювання, яку відстоює МОН і вимагають скасувати вчителі?

Інна Дьоміна

Чи провалена місія “вчасно піймати інтерес і не відпустити” у природничій освіті?

Іванна Коберник

Оцінювання в середній школі: чи проблема лише в “групах результатів”?

Олена Кресс

Чи є життя і освіта в прикордонній громаді

Зоя Звиняцьківська

Впізнавати своє. Як стандартизовані тести спрощують історичну пам’ять

Сім з половиною років НУШ — роздуми про буденність сучасної української освіти

Дмитро Кіяшко

Чи варто боятися сертифікації? Досвід вчителя

Оленка Северенчук

Як подолати стереотипи та страхи щодо реформи профільної школи

Павло Кочерженко

На стіні школи дві меморіальні дошки: одна – радянському генералу, інша – захиснику України. Чи можуть вони співіснувати в одному просторі?

Андреас Ніколет

Сонячні панелі та акумулятори: стійке рішення для енергобезпеки шкіл в Україні

Лілія Гриневич

Освіта на лінії фронту: виклики, втрати й боротьба за майбутнє

Ярослав Пилипенко

“Захист України” по-новому: що закуповують для школярів на Prozorro

Інна Дьоміна

“Учнів необхідно навчити говорити мовою науки”: Інна Дьоміна про невидимий бік тестування або “мовчазне” навчання

Валерія Куберська

Чи є ознаки дискримінації у доступі до української шкільної освіти дітей, які перебувають в окупації?

Оксана Онопрієнко

7 перевірених способів зацікавити дітей математикою

Світлана Ройз

Дні м’яких лапок, “ароматних детективів” і візерунків на листі: ресурсний календар на листопад від психологині Світлани Ройз

Інна Лиховид

Як із восьми тисяч ліцеїв залишити лише дві?

Тарас Павлов

“Шанс для кожного розібратися з математикою”: як скористатися українською версією Академії Хана

Олександра Пєтушкова

Чому психологічна служба в системі освіти потребує змін: концепт реформи

Оксана Писарєва

Нарешті школа й садок: як стабільний розпорядок дня допомагає дитині в умовах нестабільності

Аня Полегенько

“Моя мета – популяризація читання українською”: історія про те, як підлітка створила читацький блог і організувала книжковий клуб

Оксана Онопрієнко

Помилки в навчанні математики: коли можуть бути корисними та як їм зарадити

Олександра Пєтушкова

Чи справді дітям військовослужбовців потрібна особлива підтримка?

Світлана Ройз

Дитячі свята в умовах війни: як уникнути травматичних ситуацій і зробити захід радісним та комфортним для всіх

Інна Дьоміна

Природничі науки не для всіх? Чому в учнів і учениць згасає інтерес до природничих дисциплін і як цьому зарадити

Світлана Ройз

Скоро до школи: важливі поради до навчального року для батьків та вчителів від Світлани Ройз

Оксана Гошовська

Діти сплять на вулиці, батьки ведуть гуртки, а на 4 дитини розрахована 1 вихователька: неймовірне про дошкілля та початкову школу Норвегії

Інна Дьоміна

“Не існує такого феномену, як немотивований учень”: цінні думки про дитячу мотивацію до навчання