Напишіть нам
Для всіх
Для всіхБатькамВчителямДиректорамУчням
Для всіх
Для всіхБатькамВчителямДиректорамУчням

Всі проєкти

Всі теми

#“Базис”

історія, нова система оцінювання

батькам, вчителям

МУР, Олександр Хоменко

батькам, вчителям

Руслан Шеремета

Про плюси та мінуси шкільної оцінки учнів за групами результатів

Олена Шульга

Чому не варто обмежувати доступ дітей до гаджетів

Валентина Карпенко

“Треба вчити!”

Олександр Елькін

Щоб підвищення кваліфікації стало диверсифікованим

Інна Мірошниченко

Діти не мають бути частиною статистики

Олена Северенчук

Йти чи не йти в пілот профільної 2026? От у чім питання

Валерій Хмельницький

Погляд у минуле не має домінувати над поглядом у майбутнє

Інна Дьоміна

Чотири ризики інтегрованих курсів

Сергій Горбачов

Ризики нового закону про безпеку шкіл

Олена Северенчук

Про підвищення заробітних плат вчителів

Іванна Коберник

НМТ-2025: біда з математикою і навчанням в селах

Христина Кащук

Профорієнтація і спільнота “своїх”: навіщо українським підліткам освітні мандрівки?

Лілія Гриневич

Про концептуальні засади професійного зростання вчительства. Змістовна промова Лілії Гриневич

Руслан Шаламов

Освіта - це не лише про накопичення знань, освіта – це про те, що робить людину успішною і щасливою, - учитель Руслан Шаламов

Світлана Ройз

Як підготувати дитину до школи. 12 практичних порад

Сергій Бабак

Освітні тренди. Яких фахівців потребує країна

Інна Дьоміна

НМТ - не самоціль, але став культом

Ольга Рузанова

ФОП для вчителя: міфи і реальність

Іванна Коберник

Про нового старого міністра МОН та наказ 1112

Людмила Булигіна

Що треба зробити, щоб базова школа, дійсно, стала базою для подальшого навчання

Катерина Комісарова

Чи справді складний український тест НМТ з математики? Досвід Португалії

Наталія Слободянюк

Конкурс “для своїх”, або Як у Житомирі ігнорують закон і думку громадськості

Оксана Проскура

Не для контролю, а для підтримки: як інспектор Служби освітньої безпеки став складовою шкільної команди

Віра Щеголь

Нова модель профільної школи дозволить відмовитися від шестиденки в академічному ліцеї

Ольга Ензельт

Реформа профільної школи: проблеми для освіти чи нові можливості для дітей і вчителів?

Сергій Горбачов

Чи потрібна математика митцям і гуманітаріям? Дорослі відповіді на дитячі запитання

Ольга Ензельт

НМТ очима вчительки: про переваги, недоброчесність і новий формат

Юрій Юзич

Оборонна свідомість та як її формувати у юнацтва

Іванна Коберник

Триголова проблема ЗНО/НМТ

Оксана Проскура

Не заважайте школам планово готуватися до навчального року

Юрій Юзич, ветеран, історик та громадський діяч

Як протидіяти російському впливу на українську молодь

Світлана Ройз

Як реагувати на стрес. Поради Світлани Ройз, яка сама пережила обстріли

Інна Дьоміна

Чи потрібне вхідне діагностування знань?

Оленка Северенчук

Як більш розумно витрачати гроші на освіту і отримувати кращі результати

Віктор Бухтіяров

Академічні ліцеї треба створювати при університетах

Лілія Гриневич

Соціально-емоційне навчання як шанс для української школи

Ірина Славінська

Як говорити з підлітками на “складні” теми? Нотатки за мотивами шкільних презентацій книжки “Слово на літеру Ф”

Інна Дьоміна

Хімія в дії. Як шкільні знання можуть стати запобіжником від шахрайства

Оленка Северенчук

Чи на часі реформа старшої профільної школи? 

Зоя Звиняцьківська

“Клята гуманітарка”, або Чому Україні потрібні не лише інженери