Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

#PISA

вчителям, директорам

вчителям, директорам

вчителям, література

вчителям, директорам

Марина Запорожець

“Особливо мене вразили діти”, або Щоденник практики молодої української вчительки

Марія Дурицька

“Одна дівчинка навіть подарувала їй картоплину”, або Щоденник наставниці в MentorMe

Олександр Сапронов

Зубріння фактів VS розуміння процесів: який підхід до вивчення історії продуктивніший

Альменда

Для українських учнів на ТОТ скоротили навчальні програми. Чи справді це зменшить навантаження?

Наталя Попова

Як школі знайти фінансування на свій проєкт: покрокова інструкція з краудфандингу

Христина Кащук

Від мрій до дій: як підлітки змінюють життя своїх громад за допомогою освітніх програм 

Любов Залюбовська

Травмочутливі теми на уроці: 4 стратегії, які допоможуть вчителю підготуватися до заняття

Світлана Ройз

Дні повітряних поцілунків і хмаринкової легкості: ресурсний календар на квітень

Олена Підгорна

Освіта без кордонів: перші враження українських батьків та учнів про німецькі школи

Анастасія Кліміна

Фандрейзинг на відновлення освіти: сім порад для шкіл і громад, як залучити кошти донорів у свій проєкт

Світлана Ройз

Дні усміхнених хмарних драконів і слів про кохання: ресурсний календар на лютий від психологині Світлани Ройз

Інна Дьоміна

“Ми живемо в часи, коли, попри бурхливий розвиток ШІ, зростає роль Вчителя”: думки про важливість педагогіки турботи

Світлана Ройз

Психологічна допомога дітям під час війни: добірка практичних інструментів і порад від психологині Світлани Ройз

Василь Дяків

“Історія є предметом вивчення та занурення в громадянську освіту”: ще один погляд на проблеми громадянської та історичної освітньої галузі

Андреас Шляйхер

Українські школярі навіть попри війну відчувають себе у більшій безпеці, ніж їхні однолітки з інших держав: висновки PISA

Лілія Гриневич

“Успішна освітня реформа неможлива без навчання вчителів”: як за кордоном підвищують кваліфікацію педагогів

Світлана Ройз

Терапія хвилинками безтурботності: 31 зимова ідея від психологині Світлани Ройз

Олена Підгорна

Освітні виклики й перспективи українських дітей у Швеції: чому батьки не можуть відмовитися від “подвійної присутності”

Оксана Гіль

Документальне кіно для вивчення шкільних предметів: досвід інтеграції від тернопільської вчительки

Тетяна Стус

Хто такі “живі письменники” та як говорити з дітьми про війну та мир через книги

Антон Дзюба

Приватно-публічне партнерство під час війни: як можна покращити забезпечення закладів освіти України

Катерина Молодик

“Чому фінам вдалося?” 10 освітніх інсайтів Катерини Молодик

Світлана Ройз

“Вмикаємо світло впевненості”: 16 ідей, які допоможуть комфортно та цікаво проводити час із дитиною у можливі блекаути

Лілія Гриневич

“Відновлення освіти – це не лише про відбудову, а і про оновлення змісту та освітнього процесу в цілому” – Лілія Гриневич

Лілія Гриневич

Освіта в часи кризи: приклади закордонного досвіду, які варто переосмислити для України

Альона Горова

Як перетворити школу з ієрархічної установи на заклад освіти, де рішення ухвалюються в співпраці, довірі та розумінні?

Олена Жупанова

“Ми поєднуємо людей там, де найбільше потрібна допомога”: проєктна менеджерка “Смарт освіти” про натхнення, підтримку та вдячність на проєкті “УРА”

Інна Совсун

“Якщо ви говорите однією мовою з окупантами та вчите говорити нею своїх дітей – вас точно не влаштовує “pycкій мір”? – Інна Совсун

Галина Номировська

Дисципліна школярів під час війни: як знайти баланс

Світлана Ройз

“Колошкільне”: добірка питань від батьків та відповіді на них від Світлани Ройз (+ посилання на практичні матеріали)

Оксана Глушак

Батькам: 5 міфів про дистанційне навчання, яких не варто боятися

Світлана Ройз

Як на повну використати останні тижні літа: 50 ідей для дітей і дорослих

Світлана Ройз

Що можна подивитися й послухати з дитиною: добірка україномовного контенту від психологині Світлани Ройз

Інна Дьоміна

Досвід “чартерних шкіл” у США: синергія громади, держави, бізнесу й активних освітян

Cвітлана Ройз

Як говорити з дітьми про людей з інвалідністю – поради психологині

Світлана Ройз

Практики уважності для дітей і дорослих: як допомогти собі зосередитися й “заземлитися”

Іванна Коберник

Нові рекомендації МОН щодо освіти у воєнний час: позитивні рішення і те, чого не вистачає

Світлана Ройз

Відчувати тіло, записувати думки, відновлювати зв’язок із реальністю: як дорослим і дітям уберегтися від виснаження

Олександр Елькін

Навіщо школам стратегічне планування: розбираємо ефективні інструменти стратегування на пальцях

Василь Дяків

Уміти чітко говорити про свої потреби й шукати шляхи вирішення проблем: чого слід навчитися українським освітянам